quads

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
emilie
Toeschouwer
Toeschouwer

quads

Bericht door emilie »

Ik ben student aan een toeristisch opleiding en ben een nieuw concept aan het ontwikkelen voor de quad als toeristisch vervoersmiddel. Nu ben ik op zoek naar allemaal informatie over trends en ontwikkelingen en wat mensen belangrijk vinden bij het maken van een toch met de quad. Ik kan eigenlijk vrij weinig informatie vinden, maar heb al wel een artikel van jullie site gehaald waar ik wat aan heb. Hopelijk kunnen jullie mij nog informatie geven of vertellen waar ik meer informatie zou kunnen vinden! :duimhoog:
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

waar wij het meeste belang aan hechten, is denk ik een tocht met enkele onverharde stukken, er mogen natuurlijk ook gewone wegen zijn, denk dat het ook plezanter is in het veld en niet te veel op grote wegen komen. Ook geen wegen waar ook wandelaars doorkomen, want dan moet je daar ook nog de hele tijd op letten.

Ik vind dit een heel mooi initiatief en hoop dat er nog een vervolg aan gegeven wordt en dat we binnenkort ook mooie baantjes hebben

groeten simon
--HoNdA 400--
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Wat versta je juist onder 'toeristisch vervoersmiddel' ?
Bedoel je dan zo'n georganiseerde ritten voor mensen die zelf geen quad hebben (zondagsrijders bij wijze van spreken) of gaat het over georganiseerde ritten voor mensen met eigen quad ?
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door w0u73r »

JohnBeton schreef:Wat versta je juist onder 'toeristisch vervoersmiddel' ?
Bedoel je dan zo'n georganiseerde ritten voor mensen die zelf geen quad hebben (zondagsrijders bij wijze van spreken) of gaat het over georganiseerde ritten voor mensen met eigen quad ?
volgens mij zijn het mensen die geen quad hebben en die het eens willen proberen
dan zouk 4x4 quads neme maar welke dat weetk nietmaar moeten wel autmaten zijn dan :)
yamaha blaster 200cc
emilie
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door emilie »

Het gaat inderdaad om groepen die geen quad hebben en dus een rondreis/rit maken.
Fijn dat er nu al reactie komen!
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

je neemt inderdaad best iets landbouwquad achtig. ook niet te zwaar dat je geen ongelukken krijgt met van die halve gekken.

wat ook belangrijk is, is dat de mensen niet vuil worden. dat is nooit aangenaam als je op vakanie gaat dus daarom ook
op die weg gaan de landbouwquad gaan. een 4x4 is niet bepaald nodig want wat er meer opstaat vergt meer onderhoud en
kan ook vlugger stuk gaan. ikveronderstel niet dat je ermee recht door een vijver gaat rijden.

ik denk dan bijvoorbeeld aan de yamaha bruin ofzo. (automaat, achteruit en ook in 2x4 leverbaar DENK IK)

mss dat dit je al verder helpt.

greetz
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

ik Turkije heb ik eens zo een georganiseerde rit gedaan.
die quadjes waren maar 50 cc maar was nog dik fun.
langs een leuk parcour waar je niemand stoort, en een pleintje waar je eens zot kunt doen.
idd zou ook geen zware quads nemen en automaten, want als ge ulder daar elk een raptor 700 of ne yfz450 onder de kont geeft zult ge een ambulance in de buurt mogen houden.

in de ardennen zijn er zo van die ritten met 4x4 quads, ongeveer 400 cc.
Plaats reactie