Zo doe ik het ook, want er hangt bij mij regelmatig kettingsmeer op mijn achterbrug.jp schreef:ik kuis mijn achterbrug met een tandenborstel en DIESEL en daarna met een droge vod afkuisen en hij is zuiver.
problemen met achterbrug raptor 700 proper te houden...
-
- Quadrunner
ik gebruik "witte benzine" van op mijn werk.
is een mega- ontvetter, en ik kuis er ook mijn ketting mee.
al het vet van de ketting dat wordt weggeslingerd komt ook op de achterbrug terecht, maar met ontvetter ziet deze eruit als nieuw.
anders ook eens die onderste platen afnemen speedfreak, er komt nogal wa vuil vanonder zulle
veel kuisplezier
al het vet van de ketting dat wordt weggeslingerd komt ook op de achterbrug terecht, maar met ontvetter ziet deze eruit als nieuw.
anders ook eens die onderste platen afnemen speedfreak, er komt nogal wa vuil vanonder zulle
veel kuisplezier
-
- Quad Expert
yahmmy the one schreef:ik gebruik "witte benzine" van op mijn werk.
veel kuisplezier
hahaha gij geeft en goeie moed. morge staat zijn quad tekoop omdat hij het kuisen nietmeer ziet zitten
als het te vuil is, gebruik ik het vuil produkt waar ik mijn luchtfilter mee gekuist heb en een verfborstel, dat lost het vet ook op
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadrunner
ja ge hebt eigelijk wel gelijk, tis niet echt bemoedigendVincenzo schreef:yahmmy the one schreef:ik gebruik "witte benzine" van op mijn werk.
veel kuisplezier
hahaha gij geeft en goeie moed. morge staat zijn quad tekoop omdat hij het kuisen nietmeer ziet zitten
de mijne zag ook pottezwart, maar heb er mij eens volledig in gesmeten en staat nu te blinken
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
Klopt dat die achterbrug moeilijk proper te houden is, maar zoals ik al gelezen heb wordt er degelijk gekuist. Die met de tandenborstel vond ik de beste Ik dacht dat ik een kuisfreak was...
Ik spuit de achterbrug in met een ontvetter die ik ook gebruik om alu-velgen te kuisen en dan met de hogedrukreiniger of met de hand poetsen met een grof sponske. Als er nog vuil (vet) aanhangt, dan nog eens met remreiniger plaatselijk met een vod wrijven.
Ik spuit de achterbrug in met een ontvetter die ik ook gebruik om alu-velgen te kuisen en dan met de hogedrukreiniger of met de hand poetsen met een grof sponske. Als er nog vuil (vet) aanhangt, dan nog eens met remreiniger plaatselijk met een vod wrijven.
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
-
- Easy Quadrider
Ik denk niet dat petroleum de vettigheden weg neemt daar het zelf redelijk vettig is. Wat wel waar is is dat je er achteraf een blinkend effect van krijgt. Ik gebruik bvb. een sterk verdunde petroleum-water mix om mijn auto mee af te spoelen: eerst kuisen, met water spoelen, met petroleummix spoelen en dan nog es met water spoelen. De petroluem blijft sowieso wat hangen en zorgt ervoor dat je hetzelfde effect krijgt als na het simoniseren: de regen parelt mooi weg en alles blinkt doordat petroleum iets vettig is.
Nu je het echter zegt, ik heb deze procedure nog niet bij mijn quad toegepast...maar is spuit hem sowieso na het kuisen met cockpit spray voor het opblinken en dat is gelijkaardig: een vettig laagje leggen voor het blinken en water afstoten.
Nu je het echter zegt, ik heb deze procedure nog niet bij mijn quad toegepast...maar is spuit hem sowieso na het kuisen met cockpit spray voor het opblinken en dat is gelijkaardig: een vettig laagje leggen voor het blinken en water afstoten.
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------