Gisteren was de tweede ronde van de Betuwe MX cup in Neerijnen. Vol goede moed vertrokken naar het toch zeer smalle baantje.
Met de vrije training was ik iets te snel bij de tafel en die ging ik dus voorbij dus dat was een harde landing. Daarna heb ik wat rustiger aan gedaan en me meer geconcentreerd op de bochten. Dit ging goed.
De eerste manche verliep prima, Als 2de de bocht in na hofmans, die oppermachtig was met de wtec. Ik kon hem niet volgen en niemand anders kon mij volgen. Dus hofmans lag een halve ronde voor op mij, en ik lag weer ver voor op de rest. Dus ik deed ook rustig aan omdat ik wist dat ik hofmans slecht kon volgen op het circuit met de vele schansen.
De tweede manche leek wel een kopie van de eerste, ik weer als 2de de bocht in, en hofmans nog geprobeerd te volgen, alleen op de schansen kom ik nog veel tekort. Dus ook deze manche heb ik weer rustig uitgereden en geen gekke dingen gedaan. Ook was er nog een ander met de wtec van de baan geraakt en die werd later met de ziekenauto weggebracht. Al met al een leuke dag en weer heel wat ervaringen rijker.
Betuwe MX Cup Ronde 2
-
- Quadrider
goed gedaan hoor voor de 2de keer 2de
Laatst gewijzigd door yfz-450 king of the quads op ma 15 mei, 2006 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
proficiat teammaatje,keep it up
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
sta nu tweede
afgelopen zaterdag was het weer zo ver de 3 wedstrijd werd vereden.
de tussenstand tot nu toe
1e joost hoffmans
2e lars velthuijsen
3e frans van wilgen
bij de blasters
1e Henri blauw
2e marc de vries
3e merijn bloemen
als frank niet gevallen zou zijn zou hij nu 2e hebben gestaan gelukkig was het niet erg.
groetjes lars
de tussenstand tot nu toe
1e joost hoffmans
2e lars velthuijsen
3e frans van wilgen
bij de blasters
1e Henri blauw
2e marc de vries
3e merijn bloemen
als frank niet gevallen zou zijn zou hij nu 2e hebben gestaan gelukkig was het niet erg.
groetjes lars