W-tec 560 "Bart's edition"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hopen dat het goed komt met de vering...!
Als de poll gevolgd wordt zal't geen probleem zijn denk ik...
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
ik vrees dat het niet zal lukken met techno flex is al niet meer de eerste setting waarmee we rijden van hen en nog geen 1 was rijdbaar, we zullen zien , ik kijk al uit naar de nieuwe setting.Yamaha schreef: Nice speech
Neej zonder dollen echt een super quad geworden
Nu hopen dat het goed komt met de vering, en dan knallen
Greets!
Toegevoegd na 1 minuten:
jammer genoeg niet leverbaar op tijdbertmat schreef:Hopen dat het goed komt met de vering...!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Geen 1 setting goed?
Wat doen jullie wel met dat ding?(lees: wat doet de quad als je ermee door de putten gaat?).
Groeten, Bert.
Wat doen jullie wel met dat ding?(lees: wat doet de quad als je ermee door de putten gaat?).
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Dat Ohlins verhaal mogen we stilaan vergeten, lijkt mij geen bedrijf om aangenaam mee zaken te doen als ze voor bestelling van 100 stuks vering 6 maand tijd nodig hebben...
Al blijft het zeker een optie die open gehouden wordt, gezien de internationale reputatie van Ohlins.
Vandaag nog wat stappen ondernomen maar veel kan ik er niet over zeggen. Wel dat ik dat hele vering gedoe stilaan kotsbeu begin te geraken...
Al blijft het zeker een optie die open gehouden wordt, gezien de internationale reputatie van Ohlins.
Vandaag nog wat stappen ondernomen maar veel kan ik er niet over zeggen. Wel dat ik dat hele vering gedoe stilaan kotsbeu begin te geraken...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Van dat maagdelijk wit blijft niet veel meer over...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
- Quadrider
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
ja no limit je kent mijn princiepe hé ik heb de quad niet gekocht om te baladeren dus als er een plas licht gaan we er recht door .No Limit YFZ schreef:Van dat maagdelijk wit blijft niet veel meer over...
Toegevoegd na 2 minuten:
licht in sangatte bij calais ( ingang 5 euro als er iemand aan de deur staat was nu niet het geval )ik ga vrijdag en maandag morgen rijden met de miere en bennyn als er iemand zin geeft om mee te gaan moet je dat maar laten wetenspeedfreak schreef: wauw, machtig parcour. Waar is dat? zie zee, zand...