aankoop raptor 700
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 131
- Lid geworden op: za 10 jan, 2004 18:55
- Locatie: leuven
aankoop raptor 700
ik ga me een raptor 700 kopen. Hij is al half gekocht maar heb toch nog een vraagje.
ik wil hem verlagen vanvoor. de verkoper heeft me gezecht dat er stukken zijn die je op de originele bevestigingen van je a armen plaatst, en daarop dan je veren. dus dat je veren verder uit elkaar staan en zo de quad dus verlaagd wordt.
ik heb enkel beetje schrik dat hij niet laag genoeg zal staan.
wete julie mss meer over deze stukken, ken er de naam wel niet van dus ja...
Hij zij me wel dat dit ermee zou lukken, maar heb er beetje schrik voor...
nog een vraagje; kan je je quad verlagen door de standaard veren te regelen (als dit mogelijk is)
( lang niet meer opt forum geweest en wil er nu terug invliegen. heb beseft dat ik niet verder kan zonder men quad )
ik hoop dat ik hier terug heel wat kan bij leren, en terug heel wat mense leer kennen.
groetjes,
Wim
ik wil hem verlagen vanvoor. de verkoper heeft me gezecht dat er stukken zijn die je op de originele bevestigingen van je a armen plaatst, en daarop dan je veren. dus dat je veren verder uit elkaar staan en zo de quad dus verlaagd wordt.
ik heb enkel beetje schrik dat hij niet laag genoeg zal staan.
wete julie mss meer over deze stukken, ken er de naam wel niet van dus ja...
Hij zij me wel dat dit ermee zou lukken, maar heb er beetje schrik voor...
nog een vraagje; kan je je quad verlagen door de standaard veren te regelen (als dit mogelijk is)
( lang niet meer opt forum geweest en wil er nu terug invliegen. heb beseft dat ik niet verder kan zonder men quad )
ik hoop dat ik hier terug heel wat kan bij leren, en terug heel wat mense leer kennen.
groetjes,
Wim
go go go !
Zie dit topîc : http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12955
Durablue verlagingsset...
Maar waarom verlagen,als ik mag vragen? en waarom alleen vanvoor?
Durablue verlagingsset...
Maar waarom verlagen,als ik mag vragen? en waarom alleen vanvoor?
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
steeds vanvoor en vanachter verlagen
anders kom je met een hoogteverschil, waardoor je quad minder stabiel zal rijden
verlagen is enkel aan te raden wanneer men veel op de baan rijdt
als je offroad gaat met een verlaagde quad, dan kan er wel eens iets misgaan
nog andere middelen zijn:
andere A-armen en/of veren
anders kom je met een hoogteverschil, waardoor je quad minder stabiel zal rijden
verlagen is enkel aan te raden wanneer men veel op de baan rijdt
als je offroad gaat met een verlaagde quad, dan kan er wel eens iets misgaan
nog andere middelen zijn:
andere A-armen en/of veren
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 131
- Lid geworden op: za 10 jan, 2004 18:55
- Locatie: leuven
yeps die kit is het. thx!
en ik ga hem ook vanachter verlagen hoor. en zoals in het andere topic, als ik is off road zou gaan dan zet ik hem weer zoals hij standaard is.
heb baanbanden bij gevraagd. dus heb de 2
nog een vraagje, hoeveel is 1" to 1.5" of lowering?
zou graag mijn A-armen schoon horizontaal krijgen. is dit hiermee mogelijk ?
dit is eigenlijk het belangrijkste da ik moet weten. En als ik hem dan zo mooi horizontaal krijg, zou ik dan geen spoorverbreders moete steken vanachter als ik hem mooi even breed wil als vanvoor ?
greetz
Wim
en ik ga hem ook vanachter verlagen hoor. en zoals in het andere topic, als ik is off road zou gaan dan zet ik hem weer zoals hij standaard is.
heb baanbanden bij gevraagd. dus heb de 2
nog een vraagje, hoeveel is 1" to 1.5" of lowering?
zou graag mijn A-armen schoon horizontaal krijgen. is dit hiermee mogelijk ?
dit is eigenlijk het belangrijkste da ik moet weten. En als ik hem dan zo mooi horizontaal krijg, zou ik dan geen spoorverbreders moete steken vanachter als ik hem mooi even breed wil als vanvoor ?
greetz
Wim
go go go !
-
- Toeschouwer
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 30 mei, 2006 20:07
- Locatie: Brugge
- Contacteer:
verlagen door de veer punten te verzetten heeft geen zin , want bij iedere put die je tegen komt gaat ie met de buik op de grond, de enige goede manier is de vering veranderen door een pomp met kortere veer weg hardere veer en harder valve settings . dit is dan ook enkel nog goed voor op de baan , rij je offroad dan zou ik dat origineel laten
W-tec 560 smr p*rnstar edition
www.planetquadracing.be
www.planetquadracing.be
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 131
- Lid geworden op: za 10 jan, 2004 18:55
- Locatie: leuven
Alfredo schreef:Dat is 2,54 tot 3,81cm. Echt horizontaal komen je armen dus niet.
ah d8 het al wel. Daar vreesde ik dus al voor. Maar bij De Liège quads zijde ze dat dit wel ging lukken ...
dus ja, nu weet ik niet direct wat doen. hij heeft ze wss al besteld...
mja, mss is hij al laag genoeg met die stukken, maar ik weet het niet.
go go go !
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 131
- Lid geworden op: za 10 jan, 2004 18:55
- Locatie: leuven
Hey je gaat op de baan rijden he, dan kan mijn vraag ook wel in het topic.
Baanbanden, welke nemen?
Maxxis heeft de;
Street Legal C-9272 (front) en C-9273 (rear)
of de
M991 (front) en M992 (rear)
Ohja en dan hebben ze ook nog de C9203
en de Streetdevils
...ik weet het niet meer!
Baanbanden, welke nemen?
Maxxis heeft de;
Street Legal C-9272 (front) en C-9273 (rear)
of de
M991 (front) en M992 (rear)
Ohja en dan hebben ze ook nog de C9203
en de Streetdevils
...ik weet het niet meer!
Laatst gewijzigd door Teunie op do 22 jun, 2006 19:51, 2 keer totaal gewijzigd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 131
- Lid geworden op: za 10 jan, 2004 18:55
- Locatie: leuven
geen flauw idee
ik heb die genomen die hij daar had
maar maandag of dinsdag zou ik quadje hebben en dan zal ik zeker foto posten en er heel wat meer over kunne vertelle...
Maar nu weet ik nog steeds niet wat er mis is met de verlagingskit van durablue ...
En als ik andere veren zou steken, om hem te verlagen, welke raden julie mij dan aan? Niet dat ik direct nieuwe veren ga kopen, maar voor ind e toekomst, je weet nooit...
ik heb die genomen die hij daar had
maar maandag of dinsdag zou ik quadje hebben en dan zal ik zeker foto posten en er heel wat meer over kunne vertelle...
Maar nu weet ik nog steeds niet wat er mis is met de verlagingskit van durablue ...
En als ik andere veren zou steken, om hem te verlagen, welke raden julie mij dan aan? Niet dat ik direct nieuwe veren ga kopen, maar voor ind e toekomst, je weet nooit...
go go go !
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 131
- Lid geworden op: za 10 jan, 2004 18:55
- Locatie: leuven
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
Voor de baan zei hij toch omdat hij hem wilt verlagen en voor het croosen gaat je dat niet doen he
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 131
- Lid geworden op: za 10 jan, 2004 18:55
- Locatie: leuven
yeps. dus hoofdzakelijk voor op de baan. heel mss is om te gaan crosse, maar enkel bij mij int veld alst droog is
want wil hem beetje proper houden, niet zoals mijn vorige Z400
Baanbanden zijn bestel, verlagingskit ook.
trailstech houder en kimometerteller staan hier ook, moet ze enkel nog monteren. maar dan moet ik eerst deftig weten hoe. (heb nog niet deftig gekeken)
want wil hem beetje proper houden, niet zoals mijn vorige Z400
Baanbanden zijn bestel, verlagingskit ook.
trailstech houder en kimometerteller staan hier ook, moet ze enkel nog monteren. maar dan moet ik eerst deftig weten hoe. (heb nog niet deftig gekeken)
go go go !