help ruilen quad
-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
help ruilen quad
Ik kan mijn predator ruilen tegen een trx400 van honda hij vraagt er 1000 Euro bij
staat ook op kenteken en de mijne heeft geen kenteken is dit een goede deal of ?
staat ook op kenteken en de mijne heeft geen kenteken is dit een goede deal of ?
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
epix no-fear
- Quad Expert

Re: help ruilen quad
adlyRocky schreef:Ik kan mijn predator ruilen tegen een trx400 van honda hij vraagt er 1000 Euro bij
wil em zo wel ruilen tegen mijn quadzilla
CustomCoatingsHelvoirt
hij op kenteken is volgens mij een goede deal, indien die trx er nog vrij goed uitziet!yamaha tri-z schreef:adlyRocky schreef:Ik kan mijn predator ruilen tegen een trx400 van honda hij vraagt er 1000 Euro bij
niet laten gaan zo'n deal!
Edit: ZEKER als je in nederland woont (kenteken = duur!)
-
epix no-fear
- Quad Expert

haha jaa sorry ik had het niet goed gelezen:)Skicks schreef:hij op kenteken is volgens mij een goede deal, indien die trx er nog vrij goed uitziet!yamaha tri-z schreef:adlyRocky schreef:Ik kan mijn predator ruilen tegen een trx400 van honda hij vraagt er 1000 Euro bij
niet laten gaan zo'n deal!
Edit: ZEKER als je in nederland woont (kenteken = duur!)
mja als mijn project klaar is wil ik een predator daarom was ik een beetje te vlug.
CustomCoatingsHelvoirt