2007 modellen !

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

2007 modellen !

Bericht door yamaha_764 »

Ik kijk net op de yamaha site, zie ik dat ze de 2007 modellen erop hebben gezet. Een nieuwe raptor , de 700 SE en een nieuwe YZF, de 450 SE...
Maar de banshee en de blaster staan er niet meer op, dit wil neem ik aan zeggen dat ze niet meer nieuw geproduceert worden jammer genoeg. Heeft iemand anders hier misschien nieuws over, zijn de raptor en de YZF verder hetzelde gebleven en zijn alleen de "looks" wat aangepast ? ben benieuwd...

Greetz
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

Zoals ik in een ander topic ook al zei die nieuwe grijze YFZ is wel mooi
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

vindt je die echt mooi ? Ik vind de kleuren niet mooi, de kleuren gaan een beetje in de richtig van die suzuki, yamaha hoort blauw te zijn...

O ja ik las net op de site dat zowel de 700R SE als de 450 SE nieuwe andere veren hebben dan hun voorgangers.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik vind het een slechte stap van Yamaha.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ik vind er niet aan die nieuwe modellen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Ik vind het ook een slechte stap, ik bedoel ze pakken de 2 quads waar de meeste wedstrijden mee worden gereden weg. De banshee is niet slecht hij kan ook mee komen met de YFZ's enz. En de nu de blaster weg zou zijn geven ze ruim baan aan de concurenten die nog wel quad rond 200 cc leveren, de blaster blijft denk ik toch populair omdat er en veel aftermarket spul voor is en omdat de andere +/- 200cc's allemaal 4-takten zijn en dan zwaar onder doen aan de 2-takt blaster..
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

hier vind je de link naar de nieuwe grizz

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=13019

en wat is deze mooi!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Vincenzo op ma 26 jun, 2006 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

of ze moeten hier ipv de blaster klasse een 350cc klasse maken voor raptor 350's en honda 300's hebben ze in de vs ook en daar is ook super veel spul voor te krijgen die dingen zijn echt vet
CustomCoatingsHelvoirt
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Qua looks vind ik 700 SE echt wel super met oranje/zwarte look. YFZ 450 SE kan mij stuk minder bekoren, vind het zelfs lelijk.

Nieuw op YFZ :
Front and rear piggyback shocks adjust for high- and low-speed compression damping—as well as rebound damping and spring preload.
New, ProTaper aluminum handlebar is light, strong and comfortable.
New front brake master cylinder and lever gives excellent feel and feedback.
New, drilled rear brake disc reduces unsprung weight and offers excellent feel and feedback.
A new internal oil jet aimed at the piston bottom keeps things cool and well lubricated.
An improved clutch offers consistent operation and big-time strength.

- High Low speed is wel goed maar jammer dat 80 % er niet mee kan werken, velen kunnen al niet afstellen met enkel compression, laat staan met H/L
- Pro Taper stuur is echt nodig, standaard sturen waren net van papier
- extra olie voorziening onder piston... blijkbaar geeft yamaha nu toe dat hun motoren vroegtijdig in snot draaien...

Vind dat nu Blaster verdwijnt er wel nood is aan nieuwe 250 4-takt. Voor jeugd blijft niets competitie gericht meer over.

Jammer dat Yamaha trend niet volgt om (bijna) race ready quad te maken van yfz. Al moet je dat bij Suzuki wel met korrel zout nemen : voorarmen en vering worden door haast alle wedstrijdpiloten toch vervangen, dus blijft enkel nog brede achteras over...

http://www.yamaha-motor.com/sport/overview-57.aspx

Foto's werken wel niet, als je op gallery klikt kom je uiteindlijk bij moto's terecht...

Grizzly 700 met R700 EFI motor. Niet de zwaarste van de markt maar toch paar mooie uitrustingen : stuurbekrachting, 5-weg instelbare vering,... Moet wel zeggen dat ik oude neus minstens even mooi vond als nieuwe. Andy van Quad Activ heeft al met nieuwe Grizzly gereden en sturen schijnt fenomenaal te zijn !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

yamaha_764 schreef:Ik vind het ook een slechte stap, ik bedoel ze pakken de 2 quads waar de meeste wedstrijden mee worden gereden weg. De banshee is niet slecht hij kan ook mee komen met de YFZ's enz. En de nu de blaster weg zou zijn geven ze ruim baan aan de concurenten die nog wel quad rond 200 cc leveren, de blaster blijft denk ik toch populair omdat er en veel aftermarket spul voor is en omdat de andere +/- 200cc's allemaal 4-takten zijn en dan zwaar onder doen aan de 2-takt blaster..
2 takt verdwijnt omwille van milieu reglementering, alleen jammer dat men geen waardige vervanger maakt. R350 is in feite maar face lift van oude Warrior die al van 1987 meegaat en heeft niet potentieel om er mooie wedstrijd klasse van te maken. Ze zouden beter voorbeeld nemen aan de W-tec CRF 250, als je het potentieel daarvan ziet moeten ze niet lang twijfelen en de 250 4-takt motor hebben ze al beschikbaar uit de crosser...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

eindelijk goeie voorvering op zo'n quad, EN op de 700r ! prachtig gewoon !
vindt kleuren combo's prachtig..

en wat ben ik blij dat er geen nieuwe motor is... of kader veranderingen !
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

Die zwart/oranje 700R SE vind ik ook wel VET !!! :crossercool:

Greetz,
D.
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

zelfs de kleur van de veertjes is bijpassend :d klasse!
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

ik vind ze wel super! :D
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
PJ
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door PJ »

ik vind die bullbar van die ene yfz egt super lelijk
:p
het is dan wel geen quad, maar crosse doet t wel:P
Plaats reactie