yfm80 raptor
yfm80 raptor
mijn zoontje heeft zijn LT 80 in de prak gereden en zou nu graag een YFM 80 raptor willen
graag jullie mening hierover prestatie /onderhoud ?
de dealer zegt dat hij voor recreatiefe doeleinden goed is maar als je ermee wilt crossen te traag ?
heeft er hier iemand ervaring mee
welke andere modellen kunnen ook in aanmerking komen ?
alvast bedankt
de dealer zegt dat hij voor recreatiefe doeleinden goed is maar als je ermee wilt crossen te traag ?
alvast bedankt
Re: yfm80 raptor
hangt ervanaf of hoe oud en stuurvaardig je zoontje is. Anders komt de Yamaha Grizzly 125 in aanmerking, veilig en robuuste quad.wim schreef:mijn zoontje heeft zijn LT 80 in de prak gereden en zou nu graag een YFM 80 raptor willen
alvast bedankt
dan zou ik voor de yfm80 gaan alhoewel hij er om er echt genot van te hebben maar 2 jaartjes ofozw zou kunnen mee rijden. Dan wordt hij een beetje te groot denkik persoonlijk .wim schreef:hij wordt 9 hij is stuurvastig en kan redelijk goed rijden
vind de grizzly 125 eigenlijk toch nog wat groot voor hem
want hij moet er toch nog wat mee kunne spelen
de yamha breeze 125 vind hij niet mooi
Toekomstgericht is de 125grizzly zeer goed want zeer veilig, je kan hem ook beperken in snelheid é
dab hou je die lt80 nog een jaartje en dan een grizzly 125wim schreef:heb alleen maar een beetje bang dat de yfm minder snel en hevig is als zijn oude lt80
en dat hij daardoor hem snel beu zal zijn
als hij na een jaartje hem beu moest zijn dan zou ik wel overwegen om naar de 125
te gaan voorlopig vind ik 80 cc groot genoeg voor hem
-
- Quadfanaat
Jep. en ziet er ook nog is erg gelikt uit :Banshee Bas schreef:Mijn buurjongetje heeft een mooie polaris een 90 cc ook een leuke quad miss voor je zoontje?
dat ding gaat goed voor uit
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM