miq schreef:in juni 2005 8200euro dan heb ik nog nieuwe gekocht rood met wit 2maanden later over gelaten op 700 en was veeeeeeeeeel beter hoor ...
Ja raptor 700 beter? In wat voor zin? Weg gedrag (geloof ik je GRAAG) Benzine verbruik? geloof ik je ook graag. Motorisch? Neenee, dat zeker niet. 3x slechter.
Waarom denk je dat Yamaha nu over stapt op injectie? En niet 3 jaar geleden? ZE MOETEN!
Wegens strengere milieu eisen. Anders hadden ze dat noooit gedaan geloof mij maar.. Want injectie en quad gaat in feitelijk niet samen. Als je kijk waar een quad voor gebruikt word (ATV).
Maar ik heb liever een 660er met carb.
Als de 700 carb had, kocht ik die. Alleen dat injectie ik rij nu al 2 jaar injectie en het is echt verschrikkelijk wat een rommel. En al helemaal wanneer je er mee door water enz gaat rijden.
Sensor hier sensor daar. Stekkertje daar stekkertje hier.
Een stekkertje los of ergens een storing kijken of je dan ook nog zo blij ermee bent. Wanneer het je echt geld gaat kosten.
Voor de rest, 700 is een prachtige quad, maar kijk ook wat er onder je kont zit. En dat is : P-U-I-N-H-O-O-P.
Als ze nieuw zijn is het leuk, wacht maar over niet al te lange tijd komen de eerste problemen.
En dan ben ik sneller
.
Nee, injectie, blijf eraf als je eraf kan blijven.