the mud squad almere 20 augustus
-
- Quadracer
the mud squad almere 20 augustus
vandaag naar almere geweest met in totaal 4 grizzly's 1 kodiak en met mikebike met zijn yamaha wolverine 450 het was lekker weer vandaag alleen maar regen maar dat mocht de pret niet drukken ik heb niet zo veel en niet echte mooie actie foto's kunnen maken omdat het zo regende
Laatst gewijzigd door yamahakodiak op do 15 feb, 2007 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
yamaha grizzly 700fi
-
- Quadracer
egt supper lijkt me dat lkkr dor het water en zo
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Regen?regende het dan?,als ik niet door de regen nat werd,dan wel door alle plassen/sloten wat ze aandeden ..het was zeer leuk om te doen,ik had er nog geen ervaring mee om zo die aalgladde kleibulten op te stormen,of een zandbult in te duiken waar je tot de assen in weg zakt,ik had dat alleen nooit gedurft,maar als je ziet dat die anderen dat kunnen,dan denk je,ach,waarom niet,yamahakodiak heeft toch touw genoeg bij zich ..maar de wolverine die klautert gewoon de grote jongens achterna..valt me niets tegen,geen klap verkeert,power genoeg in het zand,en in 2 wheel-drive lekker driften overal..Als je yamahakodiak ziet rijden dan denk ik waarom heb je een grizzly nodig?veel stukken leek de kodiak makkelijker boven te komen dan de zware 660cc`s(kan ook aan de ervaring/vergroeiing met voertuig liggen van de bestuurder).
Kortom,veel fun met de wolverine,goeie optie ipv de sportquad,alleen een te lage top,en te weinig plekken om de potentie van 4x4 te benutten in nederland..
Kortom,veel fun met de wolverine,goeie optie ipv de sportquad,alleen een te lage top,en te weinig plekken om de potentie van 4x4 te benutten in nederland..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quadracer
-
- Quad Master
-
- Quadracer
binnenkort weer he? en die grizzly,dat was niet helemaal de bedoeling hoor! ik had toen wel de schik in de benen,van dat wil ik nietyamahakodiak schreef:klopt geen snorkels maar wel even de plug uit de vario gehaald toen hij eruit wasDozo schreef:Dit zijn stiekum gewoon onderzeeers gebouwd bij de RDM ... lol
knap hoor dat ze het blijven doen ...ik zie in eerste instantie geen snorkels?
maar toch tot aan het zadel in het water?
Toegevoegd na 3 minuten:
het was niet koud hoor met de juiste kleding(regenpak)..en van de regen had ik geen last,alleen de bril besloeg me.Vyrena schreef:Echte die hards hier zeg! Ik vond het gister al koud en nat en toen was ik alleen maar aan het kijken bij een wedstrijd.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quadracer
-
- Quadverslaafde