VRAAG JE OVER z400 en ltr450

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
andy;
Easy Quadrider
Easy Quadrider

VRAAG JE OVER z400 en ltr450

Bericht door andy; »

Hallo

ik weet ergens een baanbanden set liggen die past op een z400 kan iemand me zeggen als deze zou pasn op een suski ltr450
mvg :yummie:
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

ja
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

heel zeker !

Ik heb't hier, douglas red label .190, 10" velgen, past zonder problemen maar niet met de standaard bouten, die zijn conisch, en daar help je je velgen mee om zeep, geloof me, ik was zo dom om da toch te proberen :)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

AlfA schreef:heel zeker !

Ik heb't hier, douglas red label .190, 10" velgen, past zonder problemen maar niet met de standaard bouten, die zijn conisch, en daar help je je velgen mee om zeep, geloof me, ik was zo dom om da toch te proberen :)
De bouten zijn toch niet conisch :?
Bedoel je de moeren die een conische kant hebben? Dan draai je je standaard moeren gewoon om met de gewone rechte kant naar de velg en steek er een vloot tussen.
KFX540
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

~JoAcHiM~ schreef:
AlfA schreef:heel zeker !

De bouten zijn toch niet conisch :?
Bedoel je de moeren die een conische kant hebben? Dan draai je je standaard moeren gewoon om met de gewone rechte kant naar de velg en steek er een vloot tussen.
Moeren, da bedoel ik 8)

Maar die moeren zijn aan de conische kant rond en niet zeshoekig, daar kan je geen dopsleutel opsteken, dan moet je al met een steeksleutel gaan werken. Maar ik heb intussen al gewone moeren gehaald, probleem opgelost :)
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
andy;
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door andy; »

dus
qua gaten past het perfect allen moeren draaien en vlootjes tussen steken
merci vo de raad hé mannen
Plaats reactie