water en quads

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
wessss
Quadfanaat
Quadfanaat

water en quads

Bericht door wessss »

heb gisteren nog eens een paar filmkes bekeken :shock:
heb gezien dat jullie nogal door diepe plassen vliegen en dat de quads echt vol modder hangen .
nu is mijn vraag of dit kwaad kan voor je quad ?
heb vooral veel last van mijn remmen als ik in modder rijd die piepen dan gelijk een gek :verymad:
hebben jullie dit ook :?:
en is het dan wel goed om er met de hoge druk op te gaan :? moet ze uiteraard toch terug zuiver krijgen .
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Re: water en quads

Bericht door epix no-fear »

ik ben over het algemeen niet zo'n fan van het rijden in diepe modder.
dan heb ik liever een mooie droge ondergrond aangezien modder echt overal in en tussen komt.
het lijkt vaak of je quad helemaal schoon is na het afspuiten maar zoals veel mensen weten als je je quad uit elkaar haalt kom je overal nog modder tegen in de kleinste hoekjes en gaatjes.
CustomCoatingsHelvoirt
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

ik rijd zelf ultilty en rijd er diep mee in het water, met een sportquad lijkt me dit minder verstandig...ultiltys zijn er zon beetje op gebouwd...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

modder en sportquad = no good friends
het gaat er allemaal aan; dichtingen, lagers, ... Alles begint te roesten en te verkleuren.
Je mag hem dan nog zo goed reinigen, op de kritieke plaatsten spuit je de modder er gewoon nog wat dieper in.

Ik denk wel dat een utility daar iets beter tegen bestand is.
White LTZ-450 - powered by MSD -
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

Yamaha Grizzly 700 schreef:ik rijd zelf ultilty en rijd er diep mee in het water, met een sportquad lijkt me dit minder verstandig...ultiltys zijn er zon beetje op gebouwd...
IK ben het voledig eens met grizly 700 :idea:
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

Water en mechaniek gaan niet samen :x ...maar we hebben in Belgie en Nederland niet echt veel de mogelijkheid om op rotsen te rijden...dus hebben we enkel modder om ons te amuseren..
El Fred
Quadrider
Quadrider

Bericht door El Fred »

albrecht schreef:Water en mechaniek gaan niet samen :x ...maar we hebben in Belgie en Nederland niet echt veel de mogelijkheid om op rotsen te rijden...dus hebben we enkel modder om ons te amuseren..
:lol: als het niet regent hebben we ook nog stof e :afgestudeerd:
honda trx400x:goldspeed bumper, shelterX nerfbars, trailtech vapor, garmin GPS 60cs, FP slip-on (reinforced), racecut, dfr numbers, kenda claws, itp black rims, bomb squad stickerset...
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
Plaats reactie