Robby schreef:jullie snappen het echt niet he...
1) t-shirt moet bereikbaar blijven voor iedereen
2)het maakt niet uit wie ze maakt vind het juist onozel da er eentje opspringt van we zullen ze laten maken voor 15€ zonder enig overleg medunkt terwijl er in het verleden al waren gemaakt,en dit zeer goed verlopen is
3)vraag jullie 15€ op deze manier wil ik geen t-shirt
4)ga eens kijken op andere forums (noppenforum.com,supermotard.be,4X4.be) hoe zij dat regelen,ik denk dat jullie oogjes gaan trekken
5)zoals alfa al aanhaalde, het is en blijft een hobby!
6)voor mijn part verkoop je maar voor 15€, eens kijken hoeveel je er zult verkopen (voor die prijs geraak je aan niet genoeg kopers)
7)door donatie zul je misschien minder geld hebben,maar het blijft eerlijk
moderators en forum oprichters doen hun zin, wat normaal en nodig is op een functionerend forum, vind je dat er geld moet uitgeklopt worden laat je beter deze hobby vallen,ga dan gamen ofzo... internet is al duur genoeg
ben niet gierig ze,maar op deze manier moet er gewoon geen geld gewonnen worden.
Ik zal je gewoon zeggen dat er uit men vorige ervaring mensen niet opgezet zijn met een t-shirt van 15€ waarvan de helft naar iemand anders gaat (het zogenaamde forum dan) wij kregen de vorige keer al van 1/3 de vraag van win je er iets op...
8)het forum is heel wat geweizigd laatste maanden, smileys,mappen, die garage's en dergelijke naar smaak gezet voor en door gebruikers, maar kan me ook inbeelden dat het daardoor wat wazig is voor mensen die minder met pc kunnen werken (de iets oudere generatie vooral dan) voor oude pc's is het een hel dit forum. het simpele is weg...
ik quote nu freek vanop noppenforum (oprichter en site administrator)
Het Doneer! Steun het forum enz. zinnetje staat er standaard boven.
In principe wordt het forum betaald door de adverteerders;
http://alpha.messageboard.nl/182/viewfo ... 1e13113888
forum gebuikers hoeven dus niets te betalen /quote
9)vind het enorm laag dat er geld moet gewonnen worden uit t-shirts voor no limit en ivoman(die zen mening nog niet gepost heeft) enorm spijtig als het niet meer om een hobby gaat
10)Er zijn er hier veel die over 15€ praten alsof het niets is...tot als het zover is...
greetz
greetz