Mssn interessant voor de kenners om over te discussieren ivm jetting?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Mssn interessant voor de kenners om over te discussieren ivm jetting?

Bericht door biestig »

Kijk maar es naar dit artikel wa ik heb gevonden op't net, gaat ivm het lezen van uw bougie en de juiste jetting...

Ze zeggen hier toch andere dingen als dat de kleur van uw porcelein koffiebruin moet zijn... mssn iets voor de kenners om wa meer uitleg te geven ofzo?

http://www.dragstuff.com/techarticles/h ... plugs.html

http://4strokes.com/tech/sparkplg.asp
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Bij 4-takt werkt dat lezen weer heel anders dan bij 2-takt dacht ik.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

Ralph schreef:Bij 4-takt werkt dat lezen weer heel anders dan bij 2-takt dacht ik.
idd dat komt omdat je een hele andere verbranding krijgt bij een 2takt ivm de olie die erbij zit daardoor krijgt de bougie een hele andere kleur
CustomCoatingsHelvoirt
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

Zodus hetgene wat iedereen hier zit te verkondigen dat uw bougie koffiebruin moet zijn is niet persé juist... want de meeste rijden hier ondertussen toch wel met een viertakt rond denk ik...

Vond het gewoon interessant om eens wa reacties errond te krijgen want de meeste zeggen dat hij koffiebruin moet zijn en op die site's zeggen ze juist dat dit niet persé moet zijn...
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

inderdaad een boegie kan je veel meer uithalen dan alleen maar de kleur! maa rbegin dat eens tegen iemand uit te leggen die er niets van verstaat. en dan kan je het nog zeggen maar om er dan iets aan te veranderen das nog een andere zaak.

Toegevoegd na 2 minuten:

zo staat de mijne nu afgesteld en inderdaad zoals ze hier zeggen een beetje te rijk voor max power maar beter dat dan een tikkeltje te arm!

Afbeelding
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

En meestal merk je daar weinig van, alleen als je echt op top zit dat ie dan verzuipt, maar anders is het altijd beter. Anders loopt alles naar de *****. Moet je maar eens naar de zijspannen bij ons gaan kijken, roken die dingen, maar als ze eenmaal moeten trekken in het zware zand staand ze perfect afgesteld.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie