poll keuze ontwerp t-shirten QFB

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

welk ontwerp?

ontwerp 1
2
2%
ontwerp 2
0
Geen stemmen
ontwerp 3
0
Geen stemmen
ontwerp 4
0
Geen stemmen
ontwerp 5
3
3%
ontwerp 6
0
Geen stemmen
ontwerp 7
5
5%
ontwerp 8
2
2%
ontwerp 9
7
7%
ontwerp 10
0
Geen stemmen
ontwerp 11
0
Geen stemmen
ontwerp 12
0
Geen stemmen
ontwerp 13
2
2%
ontwerp 14
4
4%
ontwerp 15
1
1%
ontwerp 16
0
Geen stemmen
ontwerp 17
1
1%
ontwerp 18
0
Geen stemmen
ontwerp 19
50
48%
ontwerp 20
6
6%
ontwerp 21
5
5%
ontwerp 22
3
3%
ontwerp 23
0
Geen stemmen
ontwerp 24
4
4%
ontwerp 25
10
10%

Totaal aantal stemmen: 105

racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

schattekes, het ging eigenlijk ook eerst niet over het geld, maar wat alfa al aanhaalde

een dik jaar (of al twee) geleden, was er een initiatief, een t-shirt
iedereen enthousiast, maar wie neemt het op zich... oooh zal ik dat wel doen...

ok, heel veel heen en weer geloop, geld ingestoken, bellen, naar de post, verzenden, pakjes maken,... geen probleem want ik doe het voor het forum

dit jaar, he laten we weer t-shirts maken, ok neemt racerke het weer op zich, maar natuurlijk...

ik pb nolimit om te vragen of we eventueel beroep kunnen doen op sponsors, dan kunnen die mss ook reclame op de shirt laten drukken
en wat zie ik, no limit opent een topic met 'zijn' idee, en DAAR ben ik lastig om... en ik denk dat dat wel te snappen valt , neen ?

dan komt puntje bij paaltje, geen no limit te zien (hij kan het druk gehad hebben , dat snap ik) de vraag aan racerke of ze het toch wilt doen, ik zeg ja, regel al vanalles
en POEF, no limit back, en WEER alles ingepikt

welja, dan begint een mens zijn haren recht te staan :x
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Ik sta echt niet op mijn eer hoor, voor mijn part mogen anderen alles doen, heb meer dan werk genoeg met mijn zaak, met planetquadracing, met mijn gezin en als er nog wat tijd rest om met de quad te rijden. Wou je alleen helpen om treffelijk ontwerp vast te krijgen door topic te openen met vraag om ontwerpen in te sturen. Zo kon iedereen van het forum meewerken en was ook groot succes met mooi eindresultaat als gevolg.

Dan kwam er buiten mij de poll, waarop plots de reactie komt dat er geen vooruitgang inzit en de pijlen waren terug op mij gericht. Dus wat doe ik, ik lanceer het idee opnieuw en plots krijg ik weer op mijn kap dat ik jouw idee inpik.

Racerke, had mij gewoon gebeld of ten minste een PM gestuurd. Je hebt blijkbaar heel veel tijd om mij hier de zwarte piet toe te schuiven maar buiten die ene PM maanden geleden waarin je vroeg of sponsors konden meebetalen heb je mij nog NOOIT gecontacteerd. Als je wat wil doen in naam van het forum is het minste wat je kan doen overleggen met de mods.

Je hebt trouwens noch op het forum noch via PM laten blijken dat je ermee bezig was en al naar drukker gestapt was. Pas deze week blijkt dit plots in dit topic. Ik kan dat van hieruit niet rieken hoor dat je naar een drukker bent geweest !

Overlaad mij dus éénmaal niet met alle zonden maar wees eerlijk en geef toe dat je ook fouten hebt gemaakt in de hele zaak.

Ik vind het tof dat je dit allemaal wil doen, maar je moest eens als Madonna fans T-shirts beginnen maken en verkopen op het festival in de Arena, je zou nogal wat meemaken... Begrijp dus gewoon dat overleg met mods nodig was en dat je dat niet hebt gedaan.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Heb aanpassing ontwerp gevraagd aan Quadgirl zodat we tenminste wat hebben dat technische gezien te drukken valt. We zien dan wel wie het doet.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

respect voor de mensen die dit forum in leven houden en de vakantie is over dus nu weer even serius mensen en niet me kaar lopen afte kraken we zijn allemaal quad liefhebbers we moeten blijzijn met een forum als dit want heb je een vraag kun je het vragen en je hebt hier direct antwoord en met problemen het zelfden dus een aplaus voor de forum beheerders :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: dat verdienen ze wel ofniet dan ?

quadforumbenelux :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :knikduim: :knikduim: :knikduim: :knikduim:
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

vorige keer heb ik ook niemand moeten contacteren, iedereen was enthousiast,
dus waarom moest ik dit nu wel doen ?

Het idee is vorige keer goedgekeurd, waarom zou het nu worden afgekeurd, t-shirts van het forum bestaan er immers al... snap je waarom ik dus niet dacht aan mods te gaan vragen hoe of wat ?

Wij zijn nog bekend bij de drukker, en bij genoeg afnames, krijg ik een extra korting, ook omdat ik voor die honden vanalles ga laten drukken, ze kennen er mij dus wel...

Moest ik het nu plots in mijn kop krijgen om een eetfestijn of zo te organiseren, tja, dan kan ik meer het best de mods aanspreken inderdaad...

En ik heb ook hopen werk... maar neem het er wel graag bij.

Ik heb even niets mee rlaten horen, omdat ik enorm lastig was dat er plots topics werden geopend, en dan heb ik tegen robby gezegd, och dattem er zijne plan nu ma mee trekt...

dan kwam de vraag of ik het toch nog op mij wou pakken, en daar ben ik wel in actie gekomen, je kan de reactie nalezen, en dan kwam jij weer, en werd ik weer lastig

ok, ik heb hier iets ontketend, dat beter onder ons had kunnen worden geregeld, maar je moet mijn standpunt ook begijpen...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Wat communiceren is toch niet zo lastig ? Had helft van problemen kunnen oplossen...
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

No Limit YFZ schreef:Wat communiceren is toch niet zo lastig ? Had helft van problemen kunnen oplossen...
kan ik ook van jou zeggen he, waarom heb jij mij niet gepb't :wink:
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

ik kan altijd t-shirts van erasmus leveren hé, geen probleem ze mannen :mrgreen: goed, veel en goedkoop, wat moet men nog meer hebben
ivoor hou u gereed hé :tongduim:
Erasmus all the way!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

racerke schreef:
No Limit YFZ schreef:Wat communiceren is toch niet zo lastig ? Had helft van problemen kunnen oplossen...
In dergelijke discussies heb ik geen zin hoor laat maar zitten. :zzz:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

wantjes #9 schreef:ik kan altijd t-shirts van erasmus leveren hé, geen probleem ze mannen :mrgreen: goed, veel en goedkoop, wat moet men nog meer hebben
Begrijp het toch niet goed hoor. Als hier sprake is van T-shirts te verkopen voor 15 € dan staat hier de boel op stelten. Bij jullie kosten ze ook 15 € en kraait er geen haan naar.

Rare mensen zeker hier...
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

No Limit YFZ schreef:
racerke schreef:
In dergelijke discussies heb ik geen zin hoor laat maar zitten. :zzz:
ik wil er geen welles nietes spelletje van maken maar tis toch waar, je wist ook dat ik met het initiatief bezig was, had me dan gestuurd van kijk, de mods pakken het op hun, dank u voor de moeite ?
of niet ?

tis hier een groot misverstand... spijtig genoeg... maar ja

daarmee blijft de vraag...

cross shirt of tshirt ?
wie doet wat ?
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

No Limit YFZ schreef:
wantjes #9 schreef:ik kan altijd t-shirts van erasmus leveren hé, geen probleem ze mannen :mrgreen: goed, veel en goedkoop, wat moet men nog meer hebben
Begrijp het toch niet goed hoor. Als hier sprake is van T-shirts te verkopen voor 15 € dan staat hier de boel op stelten. Bij jullie kosten ze ook 15 € en kraait er geen haan naar.

Rare mensen zeker hier...
ze zullen mooier zijn zeker :wink:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ik wist niet dat de t-shirts al in dat stadium zaten. Ik neem aan van wel, dat no limit je ervoor gecontacteerd heeft dus.
Slechte communicatie zo te zien, dus allebei in de scheef gegaan. Maar goed, we moeten vooruit, he, toch?

1] we moeten een ontwerp hebben.
2] welk ontwerp wordt er gestemt?
3] hoeveel gaat het kosten?
4] welke prijs wordt het?
5] wie maakt ze?
6] wanneer is de einddatum v betaling?
7] hoe wordt er betaald? (overschrijving + nota: gebruikersnaam)
8] op de einddatum worden de t-shirt besteld
9] zijn ze af, krijgt iedereen zijn t-shirt toegestuurd. (nr adres vd overschrijver)

Dus, om vooruit te kunnen, stap5.
Kunnen we nog steeds op jou beroep doen racerke of zullen we iemand anders moeten zoeken?
Raptor Babe 350
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Raptor Babe 350 »

:knikduim: yvoman: eindelijk een sprongeske vooruit ... :p
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu

DQT --> Dangerous Quadracing Team

My Garage=http://www.demodderberen.be/forum/garag ... icle&CID=9
My Space=
http://spaces.msn.com/quadcouple/
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Eindelijk eens een goede afloop van een topic -discusie !!!
Er zijn misschien fouten gemaakt langs beide zijden, maar ik hoop dat iedereen geleerd heeft uit deze discusie :applaus:
Naar mijn persoonlijk gevoel zou ik voorstellen dat Racerke haar ding verder doet zoals ze bezig was (natuurlijk in samenspraak met de mods) en dat we een graaf (lees mooi) T-shirt mogen ontvangen
van het quadforum
Alvast veel succes gewenst aan iedereen die er aan meewerkt !
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Gesloten