poll keuze ontwerp t-shirten QFB
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
hey,
ik wil het gerust op mij nemen, maar mag ik nog een weekje uitrusten? ben vorige week aangereden... mijn borstbeen en schouder zijn gebarsten, tgaat al veel beter maar laat me nog een weekje kalm aan doen...
dan vlieg ik naar de drukker!
euhm ik heb wel een lijntekening nodig van het ontwerp... ik weet niet meer wie die bij de vorige shirts heeft gemaakt, verder heb ik het liefst dat jullie via mail bestellen, om zo niets te vergeten (yamzie1@hotmail.com)
wat de uiteindelijke prijs is zal ik via de mods bespreken.
ik hou jullie op de hoogte!
ik wil het gerust op mij nemen, maar mag ik nog een weekje uitrusten? ben vorige week aangereden... mijn borstbeen en schouder zijn gebarsten, tgaat al veel beter maar laat me nog een weekje kalm aan doen...
dan vlieg ik naar de drukker!
euhm ik heb wel een lijntekening nodig van het ontwerp... ik weet niet meer wie die bij de vorige shirts heeft gemaakt, verder heb ik het liefst dat jullie via mail bestellen, om zo niets te vergeten (yamzie1@hotmail.com)
wat de uiteindelijke prijs is zal ik via de mods bespreken.
ik hou jullie op de hoogte!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ok, fijn dat we beroep op je kunnen doen. En je hebt zeker nog genoeg rusttijd, want de eigenlijke bestelling zal ten vroegste binnen 1 maand zijn. De dag dat we bestellen, via mail, wil zeggen dat alle overschrijvingen zijn binnengekomen.
Wat bedoel je juist met een 'lijntekening'? Kan je een voorbeeld geven/posten? Op die manier kunnen we maken waar je om vraagt, he.
Al wie een t-shirt wil bestellen zal nog even moeten wachten op een NIEUW topic. Daar zal ik alle nodige info zetten en vragen beantwoorden. Bestel dus geen shirt in dit topic hier.
Wat bedoel je juist met een 'lijntekening'? Kan je een voorbeeld geven/posten? Op die manier kunnen we maken waar je om vraagt, he.
Al wie een t-shirt wil bestellen zal nog even moeten wachten op een NIEUW topic. Daar zal ik alle nodige info zetten en vragen beantwoorden. Bestel dus geen shirt in dit topic hier.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
wat ik bedoel met een lijntekening is dus het ontwerp ( de achterkant) maar juist in lijnen getekend.
zoals in peuterboeken, dat de kindjes het zelf moeten inkleuren, ik hoop dat het duidelijk is.
Dat is wat de drukker uiteindelijk moet maken anders om zijn cliché te maken, als wij dat al kunnen afgeven , is dat minder computerwerk voor hun en minder kosten voor ons
ik hoop dat ik wat duidelijk ben
zoals in peuterboeken, dat de kindjes het zelf moeten inkleuren, ik hoop dat het duidelijk is.
Dat is wat de drukker uiteindelijk moet maken anders om zijn cliché te maken, als wij dat al kunnen afgeven , is dat minder computerwerk voor hun en minder kosten voor ons
fijn dat we eruit
we zullen dus nog even wachten op een nieuw topic ondertussen
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
ik vindt het een goed idee (van die tshirten he )racerke schreef:The_Lucifer schreef:fijn dat we eruit
Ik eis wel op zijn minst 100 t-shirts te kunnen bedrukken he! dus mensen, raap al jullie spaarcentjes al maar bijeen
beroof desnoods oude dametjes
laat maar iets weten !
ik veronderstel een vector-tekening? Als .ai bestand of .eps? En In welke illustrator gemaakt? CS2?racerke schreef:wat ik bedoel met een lijntekening is dus het ontwerp ( de achterkant) maar juist in lijnen getekend.
Dan zullen we er eens werk van maken.
En Graag nog eens tegoei zeggen wat ik moet veranderen... Niet dat ik dat nog 10x moet aanpassen. Doe dat graag, ma heb echt niet veel tijd.
UPDATE:
Voor=20 cm breed, breder ga voor de velen te groot uitvallen anders denk ik.
Achter= 30 cm breed, denk echt da het ni groter moet...
http://img490.imageshack.us/my.php?imag ... terbj1.gif
http://img490.imageshack.us/my.php?imag ... oornq0.gif
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Dat zou racerke dan eens kunnen nagaan bij de producent.FOR FUN schreef:Zou er ergens in het nieuwe topic kunnen vermeld worden wat de breedte is in cm. van de verschillende maten v/d T-shirts.Uit ervaring,mijn vrouw zit in de textiel,is het ene merk van T-shirt bv. XL niet hetzelfde van breedte als van een ander merk T-shirt XL.
Dank u.
Omtrent de voorkant t-shirt. PROUD MEMBER OF THE QUADFORUMBENELUX.COM is klinkt me niet correct,
PROUD MEMBER QUADFORUMBENELUX.COM wel.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
quadgirl je spreek chinees voor mij zal het eens navragen he!
en vorige keer was de grote 15cm of 20 als ik me niet vergis, 20 op 30 moet lukken volgens mij.
die lijntjes zijn niet haalbaar maar de rest is voor mij in orde (heb de drukker het ontwerp al eens doorgestuurd, ik wacht op antwoord)
for fun, ik denk dat jij dezelfde vraag vorige keer ook stelde (als mijn verstand nog optimaal werkt toch)
ik zal het navragen.
en ivoman, awel nu je het zegt, die 'the' moet er van tussen
en vorige keer was de grote 15cm of 20 als ik me niet vergis, 20 op 30 moet lukken volgens mij.
die lijntjes zijn niet haalbaar maar de rest is voor mij in orde (heb de drukker het ontwerp al eens doorgestuurd, ik wacht op antwoord)
for fun, ik denk dat jij dezelfde vraag vorige keer ook stelde (als mijn verstand nog optimaal werkt toch)
ik zal het navragen.
en ivoman, awel nu je het zegt, die 'the' moet er van tussen
-
- Quad GOD
- Contacteer:
- Ontwerpen lijken me ok, enkel voor zou ik ook "OF" er van tussen laten.QuadGirl schreef:ik veronderstel een vector-tekening? Als .ai bestand of .eps? En In welke illustrator gemaakt? CS2?
Dan zullen we er eens werk van maken.
En Graag nog eens tegoei zeggen wat ik moet veranderen... Niet dat ik dat nog 10x moet aanpassen. Doe dat graag, ma heb echt niet veel tijd.
UPDATE:
Voor=20 cm breed, breder ga voor de velen te groot uitvallen anders denk ik.
Achter= 30 cm breed, denk echt da het ni groter moet...
http://img490.imageshack.us/my.php?imag ... terbj1.gif
http://img490.imageshack.us/my.php?imag ... oornq0.gif
- Elke drukker kan weg met .EPS formaat
- 20 breed voor en 30 breed achter lijkt perfect, heb eens paar t-shirts nagemeten en is ook ongeveer zo
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Proud member mag er best staan vind ik.
Proud member of www.quadforumbenelux.com
Dat is de correcte engelse term.
Proud member of www.quadforumbenelux.com
Dat is de correcte engelse term.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"