Vraag. mijn rappy is van oktober 2005. Is dit nog garantie? Of eventueel onder coulance. Voor overige rappy rijders. Let op: Als je erop zit, aan de linkerkant loopt je kabelboom en gaat over een knobbeltje, daar issie open geschuurd.
raptor 700 stopt ermee...
raptor 700 stopt ermee...
Nou dat heb ik weer. Ik rijd in ijmuiden met mijn rappy, Ben el ff bezig door modder en zand enzo en ga of wat hogere snelheid door het water en bijna aan het eind. bluh...Uit. Ik probeer opnieuw te starten. nix. Kijk zekeringen na. 2 gesprongen. ik reserve erin. Contact aan . BAM zekeringen door incl. hoofdzekering.
Ik naar huis. quad afgespoten en op zoek gegaan naar de oorzaak. Blijkt dat er van de kabelboom er een stukje tegen het frame aan heeft liggen schuren, en lekker kortsluiting lopen maken.
Vraag. mijn rappy is van oktober 2005. Is dit nog garantie? Of eventueel onder coulance. Voor overige rappy rijders. Let op: Als je erop zit, aan de linkerkant loopt je kabelboom en gaat over een knobbeltje, daar issie open geschuurd.

Laatst gewijzigd door wally op zo 10 sep, 2006 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
hmmmmmm. eat me..
-
DJR
- Easy Quadrider

Yep, gevonden.
De kabels zijn echter nog in top-vorm. Is dat blokske bij jou rechthoekig of uitgerond? Bij mij is het gerond en de kabels liggen er mooi in (vast). Desondanks tracht ik met tape die plek te versterken tegen het openschuren.
Thx voor de tip
De kabels zijn echter nog in top-vorm. Is dat blokske bij jou rechthoekig of uitgerond? Bij mij is het gerond en de kabels liggen er mooi in (vast). Desondanks tracht ik met tape die plek te versterken tegen het openschuren.
Thx voor de tip
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
ik ben blij voor je. zoals je op de foto kan zien is het bij mij rechthoekig en scherp. daar issie overheen geschuurd en open gegaan, en weet je. Geen garantie. Mag ik weer een kabel kopen van 250 euro! Kalote yamaha.DJR schreef:Yep, gevonden.
Thx voor de tip
hmmmmmm. eat me..
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
wally schreef:ik ben blij voor je. zoals je op de foto kan zien is het bij mij rechthoekig en scherp. daar issie overheen geschuurd en open gegaan, en weet je. Geen garantie. Mag ik weer een kabel kopen van 250 euro! Kalote yamaha.DJR schreef:Yep, gevonden.
Thx voor de tip
waarom heb je geen garantie ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
DJR
- Easy Quadrider

Hi, dat van die garantie, dat vind ik ook nogal straf. Ik heb bvb. ook 1 jaar garantie op mijn 700 gekregen. Deze fout zou ik wel degelijk onder garantie duiden daar het een fout is met originele onderdelen die in "normaal" gebruik kapot gegaan zijn.
Zo ziet men ook nog eens hoe anders de ene quad t.o.v. de andere kan zijn.
Mijn quad is van November 2005. Daar da blokske bij jou rechthoekig is en bij mij uitgerond duidt erop dat het probleem bij Yamaha herkend is en een oplossing bedacht. Bij mijn blokske zie je echt een mooie uitronding waarin de kabels in een bocht in liggen. Bovendien is er nog een clip voorzien dat het geheel redelijk stevig ligt.
Voor de andere 700-rijders zou ikd aarom nog kunnen meegeven: check de vorm van da blokske op het frame. Als het rechthoekig is kan daar zoals bewezen een potentieel probleem schuilen, anders...de tijd zal het uitwijzen...
Zo ziet men ook nog eens hoe anders de ene quad t.o.v. de andere kan zijn.
Mijn quad is van November 2005. Daar da blokske bij jou rechthoekig is en bij mij uitgerond duidt erop dat het probleem bij Yamaha herkend is en een oplossing bedacht. Bij mijn blokske zie je echt een mooie uitronding waarin de kabels in een bocht in liggen. Bovendien is er nog een clip voorzien dat het geheel redelijk stevig ligt.
Voor de andere 700-rijders zou ikd aarom nog kunnen meegeven: check de vorm van da blokske op het frame. Als het rechthoekig is kan daar zoals bewezen een potentieel probleem schuilen, anders...de tijd zal het uitwijzen...
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
-
albrecht
- Quadrider

Bij Yamaha:den dj schreef:Vindt Ik heel eigenaardig , je hebt toch op elk nieuw voertuig een garantie, toch minimaal 1 jaar
Bij ons in Belgie is het zelfs 2 jaar
Ik zou toch bij Yamaha is informeren als ik jou was !
Grtz Dirk
1 jaar als hij gebruikt wordt voor beroepsdoeleinden (ingeschreven op een zaak)
2 jaar voor particulieren
http://forum.extreme4x4.be - join us !