dus kom maar op
GrEEtZZZzz..

hahaha, zalig, ik lees het nu pasbulcky schreef:Ja hoor , Ik was dus aan het rijden op een landelijke weg. Plots staat daar een koe op de weg die me vlak in de ogen kijkt . Ik alle remmen dicht ,stuur schuin naar rechts (daar waar je duim links staat als je je hand met de palm naar beneden houd ) met als gevolg dat ik achterste voren op die koe af vloog. Die koe doet haar staart omhoog ,legt een grote vla en zet het op een lopen. Ik spring vlug van m’n quad en die komt over de vla ,door de gracht op een pattatenveld terecht .Ik kom ook op het pattaten veld terecht ,verstuik mijn teen over een pattat die uitsteekt uit de grond .Daardoor spring ik op 1 been verder tot bij de quad maar doordat de quad hard op het veld terecht kwam is het allemaal puree errond ,ik kom daar af op 1 been en glij natuurlijk weg over die puree . Ik kom met mijn hooft terrecht op een pattaten plant met de vin op mijn helm raak ik een pattat waardoor ik nu frieten zie.
Ik kom weer recht en zie de koe volle gas terug afkomen en ze stopt bij mij ,ik begin ze dan maar te melken . Dan kom ik tot een beluit dat puree,frieten en melk echt niet samen passen.
Ps ; zal maar stoppen met zeveren zekerHeb wel plots zin in frieten en 1 voor te melken
![]()
greetz