radiografische quad
is ook een dure winkel , mag je gerust 10% aftrekken om op prijzen van ander winkels uit te komenTurboy6 schreef:die prijzen lijken wel een pak hoger te liggen. We houden het dus bij ons eerste gedacht enkel heb ik nog vragen bij de afstelling, is dat veel werk en wat moet er telkens terug afgesteld worden en kunnen we dit zelf?
was maar om een gedacht te geven omtrent die fg modellen
Toegevoegd na 5 uur:
de hpi savage quad naakt
de nitromotoren zijn zeer gevoelig wat wil zeggen dat bij het opstarten steeds bij een uitgangspositie moet begonnen worden en dan door middel van de benzine en luchtschroef moet afgesteld worden naargelaang de weersomstandigheden (koud of warm weer en vochtig of droog weer ).Turboy6 schreef:die prijzen lijken wel een pak hoger te liggen. We houden het dus bij ons eerste gedacht enkel heb ik nog vragen bij de afstelling, is dat veel werk en wat moet er telkens terug afgesteld worden en kunnen we dit zelf?
is een kwestie van gewoonte maar moet toch telkens gebeuren anders geen optimale prestatie en afslagen van de motor bij gas lossen .
dat is uiteraard een groot voordeel aan de 2-takt motoren van de fg modellen waar dit niet hoeft maar deze zijn veel duurder in aanschaf en onderdelen
Als je voor leuke prijzen wat op RC gebied zoekt ( FG ) kijk eens bij PaSe tuning in Landgraaf, Pk in Dordrecht heeft ook leuke prijzen en verkoopt ook nitro auto's.sjarty schreef:is ook een dure winkel , mag je gerust 10% aftrekken om op prijzen van ander winkels uit te komenTurboy6 schreef:die prijzen lijken wel een pak hoger te liggen. We houden het dus bij ons eerste gedacht enkel heb ik nog vragen bij de afstelling, is dat veel werk en wat moet er telkens terug afgesteld worden en kunnen we dit zelf?
was maar om een gedacht te geven omtrent die fg modellen
Toegevoegd na 5 uur:
de hpi savage quad naakt
Hier is een pic van mijn MT
en een piccie van mijn onroad
zijn dat fg autosheavy schreef:sjarty schreef:is ook een dure winkel , mag je gerust 10% aftrekken om op prijzen van ander winkels uit te komenTurboy6 schreef:die prijzen lijken wel een pak hoger te liggen. We houden het dus bij ons eerste gedacht enkel heb ik nog vragen bij de afstelling, is dat veel werk en wat moet er telkens terug afgesteld worden en kunnen we dit zelf?
was maar om een gedacht te geven omtrent die fg modellen
Toegevoegd na 5 uur:
de hpi savage quad naakt
Als je voor leuke prijzen wat op RC gebied zoekt ( FG ) kijk eens bij PaSe tuning in Landgraaf, Pk in Dordrecht heeft ook leuke prijzen en verkoopt ook nitro auto's.
Hier is een pic van mijn MT
en een piccie van mijn onroad
lijkt me toch zo bij die monstertruck door het zijn van die bougiekop
Ik had gisteren een mail gestuurd naar een winkel niet zover van bij ons en uitgelegd wat onze bedoeling was? Dit heeft hij teruggestuurd:
Beste Dimitri,
De HPI Savage Quad staat idd niet op onze site om de eenvoudige reden dat we dat niet zo een interessante kit vinden. Onder de motorkap zit namelijk een oude Savage 25, het enige ‘nieuwe’ is de look en de verhoogde prijs. Mijn collega van de aankoopdienst kijkt even na welke condities we u kunnen bieden bij afname van 10 stuks.
Zelf zou ik willen voorstellen om eens te kijken naar een andere monstertruck in combinatie met een extra quad body zonder bestuurder. De bestuurder is namelijk erg kwetsbaar en is meestal al na de eerste dag fataal beschadigd. De body die ik voorstel is van het merk proline en van betere kwaliteit dan deze door HPI geleverd. Deze zijn bovendien transparant wat de eigenaar de kans geeft hem in de kleuren te verven van zijn eigen quad. De monstertruck die ik in gedachte heb is de Team Losi LST 1 welke ik aan een heel leuke prijs kan voorstellen omdat zijn opvolger nu beschikbaar is geworden.
Een LST is zonder twijfel een veel betere monstertruck dan de Savage en is veel beter uitgerust. Enkele voordelen ten opzichte van de Savage:
- Veel krachtigere motor.
- Dubbele schijfrem
- Sterkere servo’s (ruim het dubbel van de kracht van de savage)
- Achteruit functie
- 3 kanaal FM zender ipv AM
- Aluminium schokdempers
- Lager zwaartepunt en dus stabieler
- Goedkopere wisselstukken en veel betere beschikbaarheid.
Alles functies van de savage heeft hij natuurlijk ook zoals een elektrische starter enz …
Beide monstertrucks hebben nood aan dezelfde accessoires om gestart en gereden te kunnen worden. Deze accesoires alleen al kosten ruim 100€
- Batterij voor de elektrische starter
- Gloeiplug verwarmer
- Bougiesleutel
- Vulfles
- Batterijen voor de zender en voor de ontvanger
- Laders voor bovenstaande batterijen (minstens 2 verschillende)
- Benzine voor het inrijden, benzine voor nadien effectief te rijden
Als u me kan laten weten welke hoeveelheid u zou afnemen kan ik een offerte maken met een leuke prijs inclusief de accessoires. Ik zal dan zowel een offerte maken met de Savage als basis alsook op basis van de LST. Maar dan heb ik dus natuurlijk wel een hoeveelheid nodig waarop ik mij kan baseren.
MVG
Pieter-Jan
Beste Dimitri,
De HPI Savage Quad staat idd niet op onze site om de eenvoudige reden dat we dat niet zo een interessante kit vinden. Onder de motorkap zit namelijk een oude Savage 25, het enige ‘nieuwe’ is de look en de verhoogde prijs. Mijn collega van de aankoopdienst kijkt even na welke condities we u kunnen bieden bij afname van 10 stuks.
Zelf zou ik willen voorstellen om eens te kijken naar een andere monstertruck in combinatie met een extra quad body zonder bestuurder. De bestuurder is namelijk erg kwetsbaar en is meestal al na de eerste dag fataal beschadigd. De body die ik voorstel is van het merk proline en van betere kwaliteit dan deze door HPI geleverd. Deze zijn bovendien transparant wat de eigenaar de kans geeft hem in de kleuren te verven van zijn eigen quad. De monstertruck die ik in gedachte heb is de Team Losi LST 1 welke ik aan een heel leuke prijs kan voorstellen omdat zijn opvolger nu beschikbaar is geworden.
Een LST is zonder twijfel een veel betere monstertruck dan de Savage en is veel beter uitgerust. Enkele voordelen ten opzichte van de Savage:
- Veel krachtigere motor.
- Dubbele schijfrem
- Sterkere servo’s (ruim het dubbel van de kracht van de savage)
- Achteruit functie
- 3 kanaal FM zender ipv AM
- Aluminium schokdempers
- Lager zwaartepunt en dus stabieler
- Goedkopere wisselstukken en veel betere beschikbaarheid.
Alles functies van de savage heeft hij natuurlijk ook zoals een elektrische starter enz …
Beide monstertrucks hebben nood aan dezelfde accessoires om gestart en gereden te kunnen worden. Deze accesoires alleen al kosten ruim 100€
- Batterij voor de elektrische starter
- Gloeiplug verwarmer
- Bougiesleutel
- Vulfles
- Batterijen voor de zender en voor de ontvanger
- Laders voor bovenstaande batterijen (minstens 2 verschillende)
- Benzine voor het inrijden, benzine voor nadien effectief te rijden
Als u me kan laten weten welke hoeveelheid u zou afnemen kan ik een offerte maken met een leuke prijs inclusief de accessoires. Ik zal dan zowel een offerte maken met de Savage als basis alsook op basis van de LST. Maar dan heb ik dus natuurlijk wel een hoeveelheid nodig waarop ik mij kan baseren.
MVG
Pieter-Jan
DBM PERFORMANCE