Warrior rebuild.
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik zou niet te veel naar de pk's kijken! veel gemaakte fout!Frank MB schreef:SlOoT schreef:Inderdaad volgens mij een goede 50 op de achterwielen, maar dat koppel zou ik niet onderschatten, dat zorgt dat die blokken zo sterk zijn.~JoAcHiM~ schreef: Ik meende iets van 58PK op de krukas. Dat is denk ik wel 50PK op de achterwielen.
je hebt kracht (PK) en vermogen (Nm). Kracht = de kracht dat een systeem heeft, maar vermogen is de tijd om die kracht te uitten erbij in gerekend!
Het ging hier dus over de Warrior...
Als dat blok fatsoenlijk wilt passen, dan moet het kader gewoon doorgeslepen. Daar kan je niet buiten. Het moet een stuk zakken en naar achteren kantelen. Dan nog een bodemplaat er onderin voor extra steun en wat bijkomende verstevigingspunten. Als ik zie dat die R6 in een quad kan, moet dit ook lukken.
Als dat blok fatsoenlijk wilt passen, dan moet het kader gewoon doorgeslepen. Daar kan je niet buiten. Het moet een stuk zakken en naar achteren kantelen. Dan nog een bodemplaat er onderin voor extra steun en wat bijkomende verstevigingspunten. Als ik zie dat die R6 in een quad kan, moet dit ook lukken.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Domi schreef:Het ging hier dus over de Warrior...
uiteenslijpen moet echt niet...
-
- Quad Expert
- Contacteer:
inderdaad, en aangezien het een blok is met oliepomp gaat dat geen probleem zijn dat die enkele graden anders ligt dan standaard.JohnBeton schreef:Ik denk als je de kader volledig gaat doorslijpen dat hij nooit stevig genoeg zal zijn.
Volgens mij moet het blok niet veel rechter. Als hij nog een beetje kan zakken en de carburator-boots aanpassen dan moet het volgens mij passen.