Dinsdag middag aangkomen, bleken we dag te vroeg, was enkel voor pers. Aangezien ik nu en dan artikel schrijf voor Quad Activ en dankzij hulp van Andy toch binnen geraakt.
Eerste dag vlug door paar hallen gelopen en onthouden waar we nog terug moesten voor besprekingen.
's Avonds naar centrum wat gaan eten. Bij terugkomst zie ik mijn wagen op takelwagen staan... Net op tijd terug maar 93 € lichter... Blijkbaar stonden we op gehandicapten parking (is in Duitsland aangegeven met kleine bordjes, niet met verf op de grond zoals bij ons.
Dan vlug in ons bed want nog zware dag voor de boeg. Interessante gesprekken gevoerd maar weinig nieuws tegengekomen, op dat gebied was Indianopolis interessanter om zaken te doen en minder groot. Intermot kun je echt niet treffelijk doen op één dag.
Wel twee quads gezien waarvan jullie gaan kwijlen : Kawasaki 450 (is model 2008 maar zou toch begin 2007 leverbaar zijn) en de Rengade.
Kawa is qua breedte zelfde als oud model en yfz, niet zoals de LTR dus. Voor de rest ziet het er wel goed uit, al blijf ik mijn voorbehoud hebben bij het alu frame. Achterbrug ziet er heel degelijk, maar ook heel zwaar uit.
Renegade is naar Can Am traditie heel degelijk maar ook heel zwaar. Crossen zal er dus niet mee gebeuren vrees ik, hoogstens wat raids misschien.
Foto's heeft Benny genomen, komen binnenkort online.
Verslagje Intermot
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Verslagje Intermot
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-