weiland of gras vlakte noord-brabant
-
yamaha_764
- Easy Quadrider

Denk zelf eens eerst voordat je iets zegt.AlfA schreef:Wat denk je nu zelf![]()
Als iemand dat al zou hebben zal ie 't wel zelf gebruiken, en er zal niemand zijn die 'zomaar' zijn stuk grond daarvoor zal laten gebruiken.
Greetzzz.
Als jij eens goed gelezen en nagedacht had, dan had je geweten dat hier naar een stuk privégrond gevraagd werd en niet naar die dingen wat jij opnoemde. Dus eerst goed lezen voor dat je iets zegtGertjan schreef:Denk zelf eens eerst voordat je iets zegt.AlfA schreef:Wat denk je nu zelf![]()
Als iemand dat al zou hebben zal ie 't wel zelf gebruiken, en er zal niemand zijn die 'zomaar' zijn stuk grond daarvoor zal laten gebruiken.ik kom zelf ook uit Eindhoven en ik kan je wel ff wat plaatsen verklappen. Gat van Waalre, Hanevoet achter het sluis kun je goed crossen doe ik ook altijd, alleen je moet wel weten hoe je daar komt pm me maar ff.
Greetzzz.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
Dan nog, niet altijd zo veel commentaar geven op dingen.
Als je niks bij te dragen hebt moet je gewoon niet reageren.
Er zal hier vast en zeker wel een boer zijn die een groot stuk wijland het waar je even op mag rijden, om uit te proberen.
We zijn hier op het forum om vragen te stellen, en wat te leren.
Als je zo nodig commentaar wil geven moet je in de 1e of 2e kamer gaan werken.
Er zal hier vast en zeker wel een boer zijn die een groot stuk wijland het waar je even op mag rijden, om uit te proberen.
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
het is de juiste persoon die het zegtAeon Lim schreef:Dan nog, niet altijd zo veel commentaar geven op dingen.
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
Ja dat is het ook, er zijn 2 manieren van antwoorden, je kunt een grapje maken, maar je kunt ook afbrekende dingen verkondigen.Steffen schreef:het is de juiste persoon die het zegtAeon Lim schreef:Dan nog, niet altijd zo veel commentaar geven op dingen.
Dat is juist wat hier gebeurd
-
Meeki
- Quadrider

- Contacteer:
ik wor hier ook een beetje schijtziek van elke keer die net iets te sarcastische opmerkingen hij wil gewoon leren rijden op het ding om dan meteen op een crossbaan te gaan is niet aan te raden + hier in NL. moet je bijna overal mon pas hebbe om te mogen crosse behalve op banen zoals berghem en landsard maar daar kun je haast niet leren rijden want daar vliege ze links en rechts om je oren als je niet mee kan komen. het is wel duidelijk dat degene MET kenteken elke keer zo'n opmerkingen maken... ik heb zelf ook een kenteken, maar ik heb ook gecrosst (motor) en toen heb ik ook zo'n vraag gesteld en daar werd wel normaal op gereageerd...
Fun is not a straight line
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
't is toch raar dat bericht staat er meer dan 'n dag ZONDER dat er iemand op reageert.. hij vraagt 't zelfs een 2de keer...
Ik reageer erop, met een vrij normaal antwoord... Want als IK een veld zou weten, zou ik ze zelf op aan't rijden zijn... Dit heeft helemaal niet met afbreken, te maken, maar met realischtisch zijn...
En dan reageert ineens onmiddelijk, en gaan 'n paar nieuwkomers eens zeggen hoe het hier wel moet...
ik begin te denken zoal meerdere vaste leden op dit forum... mij ga je minder en minder zien op 't forum... ik hou nie van allemaal die zever...
ik DOE ten minste moeite om te reageren, als jullie toch allemaal wisten wat er gezegd moest worden, waarom trekken JULLIE dan je mond niet open als hij een vraag stelt...
Trek allemaal jullie plan, de meesten weten waar ik genoeg van afweet, en die bereiken me maar via MSN of PM enzo... dan weet ik ten minste dat ze waarderen wat ik zeg...
't valt me echt op date vele 'vaste waarden' vanop dit forum de laatste tijd zo stil zijn, en nu weet ik ook waarom...
Ik reageer erop, met een vrij normaal antwoord... Want als IK een veld zou weten, zou ik ze zelf op aan't rijden zijn... Dit heeft helemaal niet met afbreken, te maken, maar met realischtisch zijn...
En dan reageert ineens onmiddelijk, en gaan 'n paar nieuwkomers eens zeggen hoe het hier wel moet...
ik begin te denken zoal meerdere vaste leden op dit forum... mij ga je minder en minder zien op 't forum... ik hou nie van allemaal die zever...
ik DOE ten minste moeite om te reageren, als jullie toch allemaal wisten wat er gezegd moest worden, waarom trekken JULLIE dan je mond niet open als hij een vraag stelt...
Trek allemaal jullie plan, de meesten weten waar ik genoeg van afweet, en die bereiken me maar via MSN of PM enzo... dan weet ik ten minste dat ze waarderen wat ik zeg...
't valt me echt op date vele 'vaste waarden' vanop dit forum de laatste tijd zo stil zijn, en nu weet ik ook waarom...