als ik me niet vergis is er 1 boutje van het koppelingdeksel bij raptor 660 waar je niet bij kan om hem los te draaien
daar zit een stukje metaalplaat van je frame voor
ik heb wel eens gezien dat ze er een gaatje in booren waar je dan met een inbus-sleutel doorheen kan om dat boutje los te draaien
Koppeling vervangen
Oke je kan er dus niet bij. Kan moeilijk tegen hem zeggen ja je kan er wel bij terwijl het niet zo is.
Dan zegt hij ook doe het dan lekker zelf.
Maar gewoon een gat erin boren dus. Moet wel effe zeker weten dan, voordat ik ga ouwehoeren.
Dan zegt hij ook doe het dan lekker zelf.
Maar gewoon een gat erin boren dus. Moet wel effe zeker weten dan, voordat ik ga ouwehoeren.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
-
epix no-fear
- Quad Expert

Dat gaat zonder problemen. Het makkelijkste is wel als je eerst je uitlaat buizen demonteerd en ook je rechter voetsteun en uiteraard ook je bodemplaat. Wat dat schroefje achter het kader betrefd, daar kom je zonder problemen bij met een steeksleuteltje, gewoon langs de achterbrug doorsteken.
Laat je dus niet belazeren.
Laat je dus niet belazeren.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Ja oke. zal het wel doorgeven aan hem.
Zelf heb ik er niet naar gekeken, heb hem al weggebracht en ze beginnen er dinsdag aan. Achteraf had ik het beter zelf kunnen doen denk. Misschien volgende keer dan maar.
Trouwens om de hoeveel kilometer vevangen jullie je koppeling of slijt dat in principe eigenlijk zowat niet?
Zelf heb ik er niet naar gekeken, heb hem al weggebracht en ze beginnen er dinsdag aan. Achteraf had ik het beter zelf kunnen doen denk. Misschien volgende keer dan maar.
Trouwens om de hoeveel kilometer vevangen jullie je koppeling of slijt dat in principe eigenlijk zowat niet?
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk