atvworld 4x gebeld, ik ben nog niets verder. Daar zeggen ze alle keren dat ze de email gaan beantwoorden maar dat hij het nu te druk heeft.
vls gebeld niets meer van gehoord. Verkopen wel leager's armen maar als je onderdelen wil weten ze niet hoe lang het gaat duren.
Ik had gedacht dat het wat gemakkelijker was om aan onderdelen ervan te geraken.
Quadzillaboy schreef:atvworld 4x gebeld, ik ben nog niets verder. Daar zeggen ze alle keren dat ze de email gaan beantwoorden maar dat hij het nu te druk heeft.
vls gebeld niets meer van gehoord. Verkopen wel leager's armen maar als je onderdelen wil weten ze niet hoe lang het gaat duren.
Ik had gedacht dat het wat gemakkelijker was om aan onderdelen ervan te geraken.
Moet je de lagers van de fusees hebben, of van de armen zelf? Als je ze van de fusees moet hebben dan zal ik eens nakijken welke maat dat is.
dat zijn volgens mij gewoon de originele lagers van een honda, die zitten namelijk in een trx450r, 400ex en 300ex a-armen.
wat wij doen is gewoon naar een mechanisatie bedrijf gaan die skf lagers verkoopt daar hebben ze lagers die het zelfde zijn alleen de buiten kant moet wat afgedraaid worden.
bansheefreak schreef:dat zijn volgens mij gewoon de originele lagers van een honda, die zitten namelijk in een trx450r, 400ex en 300ex a-armen.
wat wij doen is gewoon naar een mechanisatie bedrijf gaan die skf lagers verkoopt daar hebben ze lagers die het zelfde zijn alleen de buiten kant moet wat afgedraaid worden.
Een lager afdraaien
Skf maakt ze niet dus zo simpel is het niet.
ik weet niet als het skf zijn maar ik weet wel heel zkr dat we het zo gedaan hebben, 2 maal al.
lagers houden nog altijd goed het zijn ook geen echte lagers he, zijn meer kogel gewrichten en het staal is niet zo hard dan als dat van kogellagers bijvoorbeeld.
bansheefreak schreef:ik weet niet als het skf zijn maar ik weet wel heel zkr dat we het zo gedaan hebben, 2 maal al.
lagers houden nog altijd goed het zijn ook geen echte lagers he, zijn meer kogel gewrichten en het staal is niet zo hard dan als dat van kogellagers bijvoorbeeld.
Het zijn niet de lagers van de armen maar van de Pro-trax fusees en dat zit niet op een gewone trx. En die lagers zijn wel gewoon te koop, je moet alleen het juiste bedrijf vinden die voor jou die lagers wil opzoeken.