Wheelie met raptor 350

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

Maarten schreef:Dus in 2de rijden, dan koppeling inhouden en zachtjes laten schieten en vol gas geven?
die koppeling moet je iets sneller lossen dan dat je vertrekt uit stilstand , terwijl flink gas geven en zeker je voet op de achterrem houden voor in geval van :shock:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Suzuki
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Suzuki »

Ik rijd gewoon in z'n 2 half gas met een gangetje van 10/15 km/h. Dan vol gas en aan het stuur trekken. In z'n 1 en 3 lukt het ook maar niet zo mooi.
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Suzuki schreef:Ik rijd gewoon in z'n 2 half gas met een gangetje van 10/15 km/h. Dan vol gas en aan het stuur trekken. In z'n 1 en 3 lukt het ook maar niet zo mooi.
Ik doe het ook zo, maar we rijden dan ook met een iets krachtigere quad dan de Raptor. Ik heb nu een KFX 400 en dan is dit geen probleem, maar deze manier van wheeliën zou toch niet zo goed gewerkt hebben met mijn vroegere Warrior. En Warrior en Raptor350 zijn net dezelfde quads, mits verschillen in afmetingen. Maar zoveel invloed heeft dit nu ook niet op het "wheeliegedrag".
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

ik denk je dat je echt iets verkeerds doet. Te weinig lef ofzo

Had ik eerst ook. Ga maar eens met je knieën op het zadel zitten en dan met je voeten op die 'bar' achterop. Dan ga je zeker omhoog. Ik ben er zelfs een keer achterafgevallen toen :chagarijn:
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Plaats reactie