blaster springen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
spoor!
Quadracer
Quadracer

blaster springen

Bericht door spoor! »

ik wil misschien een blaster kopen maar nu hoorde ik van een vriend dat hij z'n achterveer kapot gesprongen had is dit een bekend probleem?
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Als je met een standaard blaster ferm begint te jumpen slaat de achterveer helemaal dicht, dus ja als je dit constant tegenkomt moet die der natuurlijk na een tijd aan geloven. Neem je jumps die binnen de capaciteit van je achterveer liggen is er geen gevaar voor brokken.

Wil je hoger springen, steek dan een achterveer in die beter is :-)
KFX540
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

wat nou achterveer kapot springen. Ik spring al 2 jaar best hoge bulten met me blaster. Bij mij is de achterbrug een keer gescheurd, maar die is verstevigd bij ton maessen.

Bij een kennis van mij waar ik wel eens ooit mee crosste toen hij zen quad nog had (blaster). Brak er af en toe een a-arm af. Nooit last gehad van dat de achterveer naar de klote gaat.
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

ik bedoel eigenlijk niet de veer zelf sorry maar de schokbreker was lek ofzo iets en toen leeg gesprongen kan dit?
El Fred
Quadrider
Quadrider

Bericht door El Fred »

blaster200 schreef:wat nou achterveer kapot springen. Ik spring al 2 jaar best hoge bulten met me blaster. Bij mij is de achterbrug een keer gescheurd, maar die is verstevigd bij ton maessen.

Bij een kennis van mij waar ik wel eens ooit mee crosste toen hij zen quad nog had (blaster). Brak er af en toe een a-arm af. Nooit last gehad van dat de achterveer naar de ***** gaat.
da hangt er natuurlijk ook vanaf hoe da ge neerkomt e, als ge op ne heuvel land of op een vlak stuk, heeft veel verschil!
honda trx400x:goldspeed bumper, shelterX nerfbars, trailtech vapor, garmin GPS 60cs, FP slip-on (reinforced), racecut, dfr numbers, kenda claws, itp black rims, bomb squad stickerset...
Aka Twofifthy - my pics: http://www.putfile.com/royalass/
http://www.quadclub.be http://www.stolenquads.eu
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Die achterveer heb ik nog nooit van gehoord dat die kapot gaat, ik heb 1 seizoen ermee gereden maar niets mee. En voor de rest ook nog niemand er ooit over gehoord. Wel de achterbrug, die wij om de 3 wedstrijden moesten lassen.
Als je echt met een blaster wilt springen koop je gewoon een andere achterveer, is ook beter voor je rug denk ik :p
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie