Andere veren

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Andere veren

Bericht door biestig »

Zou graag eens een beetje een gedacht willen hebben van de prijs voor andere veren zowel vanvoor als vanachter voor een kfx 700...

Is meer voor recreatie rijden dus niet voor het echte zware werk, maar de standaard veren zijn gewoon te hard voor een lichtgewichtje zoals mij => (70kg en 1.87m) :|

Alle merken komen aan bod zoals proflex, WP, technoflex, öhlins, reigers en elka's (weet nie meer merken)...

Heb al een prijske kunne vinden voor ohlins, nl 1450€ op de site gevonden van ohlins.nl zelf...
Zijn dit goei veren of zijn andere merken beter?

Zie dat elka triple rate veren en dual rate veren enzo maakt, wa zijn hier de voordelen van? En is zoiets ook nodig voor een recreatierijden?

alvast bedankt!
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

Jij hebt het nu over de beste merken die er op aardbol te vinden zijn,

Laat je veren revalven dan ben je voor 300 euro klaar, je bent toch een recreatie rijder
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

als k mijn veren laat revalven, wat doen ze dan precies? Andere veer ofzo of doen ze dan meer eraan?

En heeft da dan voldoende resultaat? Kunde da met alle 3 de veren doen of gaat da maar alleen maar met de achterste ofzo?
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

biestig schreef:als k mijn veren laat revalven, wat doen ze dan precies? Andere veer ofzo of doen ze dan meer eraan?

En heeft da dan voldoende resultaat? Kunde da met alle 3 de veren doen of gaat da maar alleen maar met de achterste ofzo?
KFX700 veren kun je nie revalven, ohlins is een heel goed merk. Het is maar net hoeveel meer comfort je wil hebben.
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

Ok dus het revalven kan ik dus al schrappen...

Heb ergens gelezen dat ohlins de veren niet afsteld op uw gewicht, rijstijl, enz... terwijl de andere merken dit wel doen, zijn die andere merken dan veel duurder of is dit verschil nie te merken?

Reden dat ik da vraag is omdat de kfx 700 nogal zwaar is en toch veel door zwaardere mensen wordt bestuurd (vooral in den vs) en ohlins dan mssn de veren ook maakt voor zwaardere mensen terwijl ik maar 70kg weeg...
yamaha4life
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door yamaha4life »

Ieder merk stelt af naar gewicht, rijstijl etc...
En voor 1450€ hebt jij zeker geen setje öhlins veren.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk

DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

eiger :wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

yamahy4life, als ge eens gaat kijken op de site van ohlins.nl zelf, dan staan daar de prijzen toch bij als ge ne kfx 700 selecteerd, denk toch wel dat deze juist zullen zijn of nie?

Het moet voor mij ook nie ohlins zelf zijn, gewoon iets wat al een hele verbetering is tov de standaard harde nest, moeten ook geen super-race veren zijn...

Als iemand zowa prijzen in gedachten heeft (ongeveer!) laat dan maar iets weten...
Plaats reactie