hoi
ik zit hier al een tijdje op het forum
en mijn vriend heeft een z 400 VET DING trouwens
maar nu ben ik ook overspoeld met dat virus
en nu wil ik over een jaartje een suzuki rmz-250 gaan kopen of een goede quad
4-takt niet te duur 2e hands
dat ligt er een beetje aan wat jou definitie van NIET DUUR is.
als niet duur 1000 euro is zal het niet veel worden.
is niet duur daar in tegen 6000euro dan heb je al heel wat meer.
ik word gvd echt gek van da fabeltje.
das echt een kul verhaal dat een 2takt meer onderhoud vergt dan 4takt.
elke quad heeft onderhoud nodig.
als je je 2takt goed afsteld loopt ie als een trein en hoeft hij helemaal niet zo veel onderhoud.
als je een 2takt of een 4takt allebij slecht onderhoud lopen ze allebij kapot aleen duurt het bij de 4takt wat langer maar daar tegen over staat dat die kapot gelopen 4takt 20 keer zoveel kost om weer te maken dan die 2takt
Ligt eraan of je veel crosst of op de weg rijd. Maar denk dat jij te jong bent of niet? Crosser moet je zeker om de 15 uur zuiger vervangen( bij een 2 takt), zijn veel meer onderhouds gevoelig. Betaal je ongeveer 200 euro per 15 uur rijden. Met zuiger, filter vervangen en eronder laten zetten of zelf doen.
En voor 3000 euro heb je niks. Ja heb je er een net als je vriend dat je blok moet reviseren en dan ga je huilen dat je 600 eu moet neerleggen. Niet kwaad of vervelend bedoeld, maar krijg je spijt van.
Dus of koop een blaster voor 3000 euro of een barossa of zo. Maar voor die prijs heb je zeker geen goede snelle quad.
gareth schreef:Ligt eraan of je veel crosst of op de weg rijd. Maar denk dat jij te jong bent of niet? Crosser moet je zeker om de 15 uur zuiger vervangen( bij een 2 takt), zijn veel meer onderhouds gevoelig. Betaal je ongeveer 200 euro per 15 uur rijden. Met zuiger, filter vervangen en eronder laten zetten of zelf doen.
En voor 3000 euro heb je niks. Ja heb je er een net als je vriend dat je blok moet reviseren en dan ga je huilen dat je 600 eu moet neerleggen. Niet kwaad of vervelend bedoeld, maar krijg je spijt van.
Dus of koop een blaster voor 3000 euro of een barossa of zo. Maar voor die prijs heb je zeker geen goede snelle quad.
Je kan een suzuki z400 voor 3000 eu kopen, maar ook van 5000 eu 2ehands. Zelfde bouwjaar, ongeveer zelfde kilometers.
Aan de een mankeert gewoon veel meer. Goedkoop is duurkoop.
Met een barossa of een ander redelijk goed b merk kan je net zo goed crossen en rijden.
gareth schreef:Ligt eraan of je veel crosst of op de weg rijd. Maar denk dat jij te jong bent of niet? Crosser moet je zeker om de 15 uur zuiger vervangen( bij een 2 takt), zijn veel meer onderhouds gevoelig. Betaal je ongeveer 200 euro per 15 uur rijden. Met zuiger, filter vervangen en eronder laten zetten of zelf doen.
dit is echt stom... je hoeft heel die ziuiger niet te vervangen! mijne heeft denk 30 uur achter de rug en hij draait nog als een zonnetje...