ik ben ook wel een houser fan, niet uit ervaring maar wel op het zicht (kwaliteit en goede design). Dus houser heeft mijn stem alvast, misschien een foto erbij over de toestand en dan kunnen we verder zien, maar het klinkt wel goed.
Western Union? Hoop dan maar dat de verkoper je niet bedriegt, want dan ben je je geld kwijt en je kan er niets tegen doen. Koop nooit iets met Western Union, het betaalmiddel bij uitstek voor bedriegers.
Fré schreef:das je carrier die van gefreesd alu gemaakt is, inclusief montage voor je achterrem.
hoort bij je achterbrug
Ok is goed, alles zit er bij , alleen moet ik mijn originele pakking gebruiken, moet ik een nieuwe halen of kan ik de bestaande houden, quad heeft 0 km gereden.
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
Fré schreef:das je carrier die van gefreesd alu gemaakt is, inclusief montage voor je achterrem.
hoort bij je achterbrug
Ok is goed, alles zit er bij , alleen moet ik mijn originele pakking gebruiken, moet ik een nieuwe halen of kan ik de bestaande houden, quad heeft 0 km gereden.
pakking? die zit volgens mij nie in je achterbrug of a-armen
hoort bij je achterbrug
Je acherbrug zal toch wel een afdichting hebben, misschien geen pakking maar een rubber ring of zoiets dergelijks.
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
Twan #33 schreef:
Je acherbrug zal toch wel een afdichting hebben, misschien geen pakking maar een rubber ring of zoiets dergelijks.
oooow keringen bedoel je
jaa die zul je wel uit kunnen wisselen
maar als er ook geen lagers in zitten zou ik gewoon een setje bestellen