Ongelukken en werkgever

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

doorwerken met uw verwondingen is ook een oplossing
en zeg niet dat het niet kan, ik heb al gewerkt met gebroken teen en pols tegelijkertijd, met sleutelbeenbreuk en met gekneusde enkel, werkt prima hoor! :mrgreen: ik ben dan ook nen baas hé, die knn zich geen ziekteverlof permiteren.
En mijn personeel heeft ook al gewerkt terwijl ze ziek waren, die betaal ik dan veel liever iets meer dan dat ik moet betalen en niks aan heb, think about it!
Erasmus all the way!
trotol
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door trotol »

Ja gebruik wat meer je verstand en als je toch zoveel onderuit gaat is een pak zeker niet overbodig:)
LTZ400
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

Bekijk het volgende niet als commentaar, maar als goede raad :) :

Af en toe je gezond verstand gebruiken kan geen kwaad... :D

Voor je eigen veiligheid is het het verstandigst dat je bescherming draagt, ook al rij je geen cross...Als je dan valt kan er ook nog wel iets mis gaan, maar de kans op ernstige kwetsuren zal kleiner worden.

Als je een beetje normaal rijdt en niet als een "psycho" is de kans op ongevallen ook al kleiner e...Ik bedoel maar, je weet zelf dat je zo rijdt, waarom pas je jezelf dan niet aan? :? Je zegt: "Dat heb je nou eenmaal als je gaat stunten of racen" Ik vind dat je een enorm onverschillige houding hebt, betuigt van weinig respect voor jezelf en anderen, en eigenlijk ook een beetje van weinig gezond verstand en verantwoordelijkheid... :|

Naast de veiligheid, kan ook wel eens het quad-gebeuren in het gedrang komen...De politiek heeft niet graag dat er gekken op de baan zijn, het risico bestaat dus dat de wetgeving verandert en dat we dan misschien niet meer met de quad op de baan mogen, of dat de verzekering een hoop in de lucht gaat... :|

Als je weet dat je niet normaal kan rijden en dat daar dan dus maar ongevallen kan komen, is het misschien beter om je helm aan de haak te hangen. Uiteraard wil je blijven rijden, dus kan je beter je rijstijl en beveiliging aanpassen.

Niet onbelangrijk, je baas zal het appreciëren als je meer op je werk bent dan dat je thuis met je been in het gips ligt...

Je voelt je waarschijnlijk heel hard aangevallen nu, maar je hebt zelf om reacties gevraagd, je kon verwachten dat zulke zaken gezegd zouden worden he... :duimhoog:

Langer leven, langer werken (en meer verdienen) en blijven quad-rijden :rock:
Laatst gewijzigd door FUBAR op ma 04 dec, 2006 23:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Speedmaster
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Speedmaster »

Eens een keer volgas op een eikenboom vlammen als ik jou was.
Tenslotten hoef je niet altijd aan een BOOM te hangen om een EIKEL te ZIJN :verymad: :x
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

miss is et beter als die eens uitleg hou hij die ongelukken krijgt :rollknik:
voordat we dingen zitten te roepen die miss niet waar zijn, of heb ik een stukje gemist dat hij vaker op de autobaan een ongeluk heeft? volgens mij niet he?

bij deze mitchell hoe zijn al die ongelukken gebeurd? en op de baan of ergens op parkeerplaats ofzo?
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

ge zou u beter een rolstoel kopen :mrgreen: vooruitdenken heet dat :roll:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Met beschermende kledij ga je natuurlijk nog steeds ongevallen hebben en misschien zelfs meer omdat je je veiliger voelt. Wordt het niet eens tijd dat je rustig rijdt op de weg? Als je toch steeds aan het gas wilt gaan hangen, is een auto waarschijnlijk beter voor je.
Mitchell
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Mitchell »

Brommer klapband voor en schoof die weg op rotonde. Diepe schaaf op me arm moest een week dichten en drogen.

Quad ook driften sloeg die ook door. Ging steeds harder en harder todat het fout ging. Land op me hand en waren me banden opgerekt in me hand. 1 Week niet werken. 2 maanden last.

Een keer reed ik op een weg waar je 80 mocht en ik reed 70. Reed achter een hoge wagen en die sloeg af en trok op naar de 70. Auto niet meer gekeken na die hoge wagen en ze zei dat ze met de kinderen bezig was. Die gooit hem er direct voor en klap er boven op. Weer 1 week niet werken.

Dus 3 keer een week niet aanwezig.

Heb wel meer dingen gehad maar goed van af gekomen. Dan ga ik wel werken, maar met openschaafwond diepe kan je infectie krijgen en zei de chef zelf ook je kan niet werken anders ben je straks 3 maanden afwezig.

En op me werk hebben ze zelf ook geraced en weten ze wat het is. Ze vielen de ene schaafwond over de ander zeiden ze.
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

wauw man vette stunter ben jij als ik dat allemaal lees,geen filmpjes of foto's die ik kan downloaden ofzo?
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Wachten tot je met pensioen bent :p
Mitchell
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Mitchell »

Met wheelies maken ben ik nog nooit gevallen of niet ernstig. Met driften is het niet altijd goed gegaan.
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

En dat op de openbare weg terwijl je niet eens kan driften... das laag en gevaarlijk voor mensen rondom je!
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Als je baas je ontslaat zou die in zekere zin nog gelijk hebben ook, voor zijn zaak is het niet best als je steeds weg bent en hij maar moet betalen. Zo hard is the world. Met dat driften zou ik maar eens oefenen in een weiland voordat je dat doet. Ik kan niet op de weg driften en probeer het ook maar niet, heb geen zin om te vallen.
En ik zou voor je eigen veiligheid goede kleding dragen, wel een quad van duizenden euro`s aanschaffen maar je eigen veiligheid word vergeten.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie