wat is een goed frame? * nieuwe vraag
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
ja inderdaad
maar ik zag net op internet dat honda trx 400 iets van 7000 euro nieuw kost 2007 model dan kost dan een 2e handse trx nog minder en mischien wel onder mijn budget
maar ik zag net op internet dat honda trx 400 iets van 7000 euro nieuw kost 2007 model dan kost dan een 2e handse trx nog minder en mischien wel onder mijn budget
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
ja dat weet ik ook wel.. maar als ik me verveel dan kan ik tog mooi filmpjes gaan bekijken?
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

als je je verveeld moet je gaan werken om je w-tec bij elkaar te sparencross-X-team schreef:ja dat weet ik ook wel.. maar als ik me verveel dan kan ik tog mooi filmpjes gaan bekijken?
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
zoals?peterrrrr schreef:dan doe ik iets anderscross-X-team schreef:ja dat weet ik ook wel.. maar als ik me verveel dan kan ik tog mooi filmpjes gaan bekijken?![]()
en als er op zondag's nou geen werk is ?Yamaha Grizzly 700 schreef:als je je verveeld moet je gaan werken om je w-tec bij elkaar te sparencross-X-team schreef:ja dat weet ik ook wel.. maar als ik me verveel dan kan ik tog mooi filmpjes gaan bekijken?
werken werken en nog een werken zodat je een w-tec kan koopen (van petercross-X-team schreef:zoals?peterrrrr schreef:dan doe ik iets anderscross-X-team schreef:ja dat weet ik ook wel.. maar als ik me verveel dan kan ik tog mooi filmpjes gaan bekijken?![]()
en als er op zondag's nou geen werk is ?Yamaha Grizzly 700 schreef:als je je verveeld moet je gaan werken om je w-tec bij elkaar te sparencross-X-team schreef:ja dat weet ik ook wel.. maar als ik me verveel dan kan ik tog mooi filmpjes gaan bekijken?
2017 raptor 700 SE
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
mag ik ook naar jou eigen parcours komen ? met de banshee?Mika schreef:Ik heb een eigen parcours dus je kan ongestoord je gang gaan...
Heb het ook snel even opgezocht en het is zo'n 215km via Arnhem, Eindhoven en Maastricht, maar het blijft jou keuze natuurlijk!
De Honda motor is misschien wat minder bruut dan zo'n LC4 maar minstens evenveel fun!
2017 raptor 700 SE