Als je ze nieuw koopt, kun je beter intraxen/VLS laten maken voor je quad, die zijn beter, en dan heb je in Nederland ook je service ervoor en het praat wat makkelijker, maar dat is mijn gedachte.
Frank MB schreef:Als je ze nieuw koopt, kun je beter intraxen/VLS laten maken voor je quad, die zijn beter, en dan heb je in Nederland ook je service ervoor en het praat wat makkelijker, maar dat is mijn gedachte.
En die kosten?
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
Frank MB schreef:Als je ze nieuw koopt, kun je beter intraxen/VLS laten maken voor je quad, die zijn beter, en dan heb je in Nederland ook je service ervoor en het praat wat makkelijker, maar dat is mijn gedachte.
En die kosten?
ongeveer 2800 euro voor alle 3
Dat is me nou net iets te veel , nee 2e handse volstaan voor mij.
Check my project here HERE
And find all pictures HERE