Frame poedercoaten ?!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Frame poedercoaten ?!

Bericht door yamaha_764 »

Ik vroeg me af hoeveel werk hierin zat mtb tot schuren enz. Hoe moet ik te werk gaan dien ik mijn frame eerst te stralen en dan pas poedercoaten of kan ik het ook gewoon schuren ? En kan ik gegalvaniseerde ondelen ook poadercoaten ? (nerfbars bv.) Misschien zijn er mensen die foto's van hun eindresultaat hebben ?

bvd,
Guus
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Re: Frame poedercoaten ?!

Bericht door epix no-fear »

yamaha_764 schreef:Ik vroeg me af hoeveel werk hierin zat mtb tot schuren enz. Hoe moet ik te werk gaan dien ik mijn frame eerst te stralen en dan pas poedercoaten of kan ik het ook gewoon schuren ? En kan ik gegalvaniseerde ondelen ook poadercoaten ? (nerfbars bv.) Misschien zijn er mensen die foto's van hun eindresultaat hebben ?

bvd,
Guus
het is meestal zo dat bij het bedrijf waar je laat coaten ze je frame ook stralen.

je kan je frame daar zo heen brengen dus je hoeft het niet te schuren of te ontvetten dat gebeurt allemaal daar.
CustomCoatingsHelvoirt
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Is echt aan te raden..sterk spul,mooi,en je hebt er relatief weinig werk aan,niet schuren bv.(alleen het frame helemaal kaal aanleveren,blok ed eruit schroeven bedoel ik dan :wink: ,en na die tijd de boutgaten opnieuw tappen,of er oude bouten in draaien zolang :knikblij: )
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Hebben jullie enig idee wat zoiets kost, het is maar voor een klein frame tis van een blaster...

guus
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Ik vermoed dat je met 100euro al een heel eind opschiet(gewoon zwart,dat die in de lijn mee genomen kan worden),pin mij er niet op vast,maar gezien mijn ervaring met coaten kom je daar op uit..,maar vraag Ralph eens,hij heeft zijne ook gecoat.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

De prijzen verschillen heel erg, maar tussen de 60 en de 100 euro moet het wel zijn.
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Oo dat valt nog wel mee maar je kunt toch in elke RAL kleur poedercoaten ?

bedankt
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

ja normaal wel
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Plaats reactie