zo rap komt er geen water binnen
carbu
ik rij ook zonder luchtfiterkap op mijn yfz, e, heb nog nooit water in mijn filterbak gekregen.
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
Fré
- Quad Expert

das een verluchtingsroostertje uit de Stalen Greep. Of gelijk welke doe het zelf zaak. De roostertjes komen in standaardmaten.
Bovendien blijt die watergoot aan je deksel behouden, zodat als er dan nog water binnen komt, het niet rechtstreeks op je filter valt maar achteraan naar de onderkant van je luchtfilterbox.
Bovendien blijt die watergoot aan je deksel behouden, zodat als er dan nog water binnen komt, het niet rechtstreeks op je filter valt maar achteraan naar de onderkant van je luchtfilterbox.
Laatst gewijzigd door Fré op do 21 dec, 2006 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ik rij altijd zonder deksel maar als ik ga "crossen " zet ik mijn deksel erop .Ik heb er een 6 tal gaten van 10 mm, in het midden, ingeboord zodanig dat hij nog voldoende lucht binnenkrijgt .Hij trekt wel minder snel maar is toch nog snel genoeg.Bij het afspuiten plak ik deze gaten af met tape zodanig dat er geen water in de airbox kan lopen.
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
hopelijk rij je hem zo binnen de kortste keren niet aan diggelen... jetten is geen bullshit en hoog nodig...den dj schreef:Ik rij altijd zonder deksel maar als ik ga "crossen " zet ik mijn deksel erop .Ik heb er een 6 tal gaten van 10 mm, in het midden, ingeboord zodanig dat hij nog voldoende lucht binnenkrijgt .Hij trekt wel minder snel maar is toch nog snel genoeg.Bij het afspuiten plak ik deze gaten af met tape zodanig dat er geen water in de airbox kan lopen.
Grtz Dirk
ok als hij gejet staat op open kast en je doet dan je kast toe kan het weinig kwaad maar loopt wel te rijk... andersom kan een katastrofe betekenen...
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Te rijk is nooit verkeerd, maar lekker lopen vind ik het dan ook niet. De mijne viel ook dood afgelopen zondag in Stekene voor de springbulten wanneer je wat lager in toeren kwam. Super irritant soms dus zo kan je ook nooit echt uit de motor halen wat eruit te halen is. (maar als mijn werkpaard moet trekken dan heeft die de benzine wel nodig)
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
eens er water in de motor gekomen is... begin van t eindeyves schreef:dat jetten of rejetten ken ik niks van.
Ik ben vandaag gaan crossen en heb toch wel wat water in de luchtfilterdoos gekregen.
elke keer na het crossen, filter kuisen, is de boodschap.
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
Fré
- Quad Expert

weinigen worden geboren met de kennis om te rejettenyves schreef:dat jetten of rejetten ken ik niks van.
Ik ben vandaag gaan crossen en heb toch wel wat water in de luchtfilterdoos gekregen.
elke keer na het crossen, filter kuisen, is de boodschap.
Als je water in je luchtfilterdoos krijgt, dan denk ik dat je gewoon te diep in het water rijdt. Een paar druppels of een klein plasje is ok, maar echt een halve centimeter water zou ik veel vinden.
White LTZ-450 - powered by MSD -