Recht de boom in ;) 2x4 das pas quadrijden ;)

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Recht de boom in ;) 2x4 das pas quadrijden ;)

Bericht door Vincenzo »

Voila en daar hing hij

Afbeelding

En nog wat sfeerbeelden.
Laat de meningen maar komen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Vincenzo op vr 29 dec, 2006 21:06, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

ha, heeft bert zijn lamp gefixt gekregen.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 553
Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 12:15
Locatie: De oudste, de stoutste en wijste der steden
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Sinds wanneer groeien bomen scheef? :p

Blijkbaar is een winch wel handig op zo'n terrein. Hoe vettiger, hoe prettiger in dit geval! :)
RoBiN
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 943
Lid geworden op: di 15 jun, 2004 20:34
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door RoBiN »

Haha, mooie sfeerbeelden, idd :lol:
Mooie foto's :evil:
Yamaha Banshee 05' & 97'
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

Dubois schreef:Sinds wanneer groeien bomen scheef? :p

Blijkbaar is een winch wel handig op zo'n terrein. Hoe vettiger, hoe prettiger in dit geval! :)
weet ik nie ma de kodak stond recht(of inderdaad bij nader inzien 8) was ook een moeilijke poze he :p) . 8) is iets raar aan de gang daar op dat terreintje.

de 2e foto vind ik het mooist BLING BLING


bert zijn licht is voorlopig gemaakt met inpakfolie :crossercool:
pasc
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 08:37
Locatie: ZUID LIMBURG

Bericht door pasc »

nu kan het kuis werk starten :knikduim:

lekker vet = lekker vuil
Z400-zot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: ma 21 aug, 2006 23:31
Locatie: rillaar

Bericht door Z400-zot »

mooie foto's hoor , mooie omgeving ook zo te zien

een winch kan toch ooh zo handig zijn blijkbaar , ik begin me te intereseere om me ook een te kopen alsik u foto's zo zien


greetz
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

ja tis echt na mijn reiger veren mijn beste modificatie! nooit meer schrik hebben om ergens door terijden ge geraakt er toch door :p
Z400-zot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: ma 21 aug, 2006 23:31
Locatie: rillaar

Bericht door Z400-zot »

hoeveel kost ongeveer en set veren van reiger of technoflex ? is dat echt zo een verbetering tegenover de orginele gasveren van een z400 ?
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

het is beter ja maar ik zat met de standaard veren van een Z400 model 2003-2004 en das als van de grond slapen naar een waterbed overstappen...

ze kosten toch aardig wat geld een 800€ mag je al heel vlug rekenen voor de 2 voorpootjes van reiger dan he. technoflex ben ik niet in thuis
Z400-zot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: ma 21 aug, 2006 23:31
Locatie: rillaar

Bericht door Z400-zot »

dat is toch al heel wat voor enkel de 2 voorste veren he

ik ga een keuze moetten maken dan ofwel eerst motor verder doen ,dubbel kleppen en klepveren van een DR , en de yoshimura cdi , ofwel overwegen voor andere veren ,hoewel ik eigenlijk geen klagen heb van men vering ,maar het verschil zal toch wel te merken zijn met een deftige aftermarket vering he
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Franky
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 956
Lid geworden op: do 22 jul, 2004 22:58
Locatie: Rillaar

Bericht door Franky »

kawa-zot schreef:hoewel ik eigenlijk geen klagen heb van men vering
waarom dan 800€ wegsmijten?
kan je die 800€ beter in motor-modificaties steken :wink:
Pure adrenaline attached with a license plate !
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

ik rij met een standaard Z400 met reigers onder vlugger over het parcour als jij met een gepimpte met standaard 2003-2004 veren onder!!! daar durf ik een weddenschap voor aangaan. maar dan wel een echt crossparcour he geen schaatsbaan.

ik geloofde da ook niet in het begin tot ik ze had. en ik heb spijt da ik mij die niet eerder heb gekocht!
trouwens ze zijn 2e hands en heb ze iets meer dan de helft betaald ;)

trouwens wie zegt dat het weggesmeten geld is heeft of er nog nooit mee regeden met andere veren (goeie veren) of rijd nooit harder dan 40 per uur 8)
eens wat reactie uitlokken :p
kawa-zot schreef:dat is toch al heel wat voor enkel de 2 voorste veren he

ik ga een keuze moetten maken dan ofwel eerst motor verder doen ,dubbel kleppen en klepveren van een DR , en de yoshimura cdi , ofwel overwegen voor andere veren ,hoewel ik eigenlijk geen klagen heb van men vering ,maar het verschil zal toch wel te merken zijn met een deftige aftermarket vering he
die 2005,2006 veertjes zijn al stukken beter dan vroeger maar ik heb al op de 3 veren gereden en dan is het al volgt

-2003-2004 das echt NEST
-2005-2006 (de gasveertjes) is stukke beter dan vroeger en beantwoord aan de verwachtingen voor het gewoon enduro rijden
-de reigers waar ik nu mee rij das als zitten in ne limo de quad zweeft over de weg je hebt ALTIJD contact met de ondergrond en de wielen gaan als een GEK tekeer maar dat resutteerd niet in het schokken van de quad
wel ff bijvertellen da ik 8 ritten van 100 kilometer heb moeten afstellen tegen da ik ze naar men zin had en voor mijn rijstijl dus slecht afgestelde reigers... verwacht nie als je geld uitgeeft aan veren da het een verbetering is wanneer je ze er meteen onderzet. ge kunt ze zo zetten da je op stalen stangen rijd of op een springplank
Laatst gewijzigd door Vincenzo op vr 29 dec, 2006 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Z400-zot
Quadrider
Quadrider
Berichten: 420
Lid geworden op: ma 21 aug, 2006 23:31
Locatie: rillaar

Bericht door Z400-zot »

héhé , 40 , dan val ik in slaap hoor , parcour heb ik nog niet gereden met een quad met een mx meer als genoeg maar wil de weddenschap gerust eens aangaan voor een bakske jupiler :bier:
dan weet ik dat ik andere vere moet kopen of de orgineele gasveren van model 2006 goed genoeg zijn.

wie weet ... wie weet :D
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2352
Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
Locatie: das tezien wa weer da tis ;)

Bericht door Vincenzo »

ik sprak dus wel van standaard 2003-2004 veren he niet die gasveertjes want die zijn wel ok hoor. al is het nog niet de top ;)
Plaats reactie