CF 500 Ombouw naar 4x4-wedstrijdquad _ UPDATE 12/01
Dat ziet er idd zeer heftig uit daar ,ik denk dat er heel wat voertuigen gesneuveld zijn daar,verschillende foto`s van jeep`s gezien helemaal onder water ..ook een stukje in dat quadtijdschift gelezen,dat een paar gasten deelnamen met een Suzuki z400 en een Kodiak dacht ik,die soes had de eerste dag nog niet eens gehaald...gek he?
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quad Master
de radiator verzetten ze voornamelijk voor de modder dat hij door kan koelenRalph schreef:Dat ziet er behoorlijk heftig en mooi uit daar in Kroatië. Is het niet mogelijk om een lier te plaatsen zonder het verplaatsen van de radiator?
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@ralph het hoeft niet per se (er is plaats voorzien indien je de gewone versie hebt) maar in dit geval is het verplaatsen vd radiator de bedoeling om de oprijhoek te verbeteren
@yamahakodiak thx
wat heel goed in elkaar zit bij deze quad is het ontluchtingssysteem vd vario
het ronde gat vooraan (onder rek ca. midden) zit al redelijk hoog en is makkelijk te verlengen (=ontluchting voor) achteraan komt hij uit ter hoogte van he achterlicht maar iets moelijker te verlengen
voor de luchtinlaatsnorkel zijn we er nog niet uit
@mikebike die z400 is gesneuveld omdat die mannen dat wat onderschat hebben, het is niet echt terrein om met kettingaandrijving te rijden (uitstekende rotsen,boomwortels) maar hun grootste nadelen zijn : 2x4 en de kleine grondspeling, je kan op een z400 maximum 22-24" steken (zonder al te veel nadelen)
ook handgeschakelde quads kunnen er niets gaan doen, soms moetje helemaal aan een kant hangen/rijden
met schakelbak heb je beide handen en minstens 1 voet nodig, qua evenwichtsbeperking is dat een groot nadeel
@yamahakodiak thx
wat heel goed in elkaar zit bij deze quad is het ontluchtingssysteem vd vario
het ronde gat vooraan (onder rek ca. midden) zit al redelijk hoog en is makkelijk te verlengen (=ontluchting voor) achteraan komt hij uit ter hoogte van he achterlicht maar iets moelijker te verlengen
voor de luchtinlaatsnorkel zijn we er nog niet uit
@mikebike die z400 is gesneuveld omdat die mannen dat wat onderschat hebben, het is niet echt terrein om met kettingaandrijving te rijden (uitstekende rotsen,boomwortels) maar hun grootste nadelen zijn : 2x4 en de kleine grondspeling, je kan op een z400 maximum 22-24" steken (zonder al te veel nadelen)
ook handgeschakelde quads kunnen er niets gaan doen, soms moetje helemaal aan een kant hangen/rijden
met schakelbak heb je beide handen en minstens 1 voet nodig, qua evenwichtsbeperking is dat een groot nadeel
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Master
-
- Quadrunner
- Contacteer:
update...
vandaag naar zijn nieuw plekje gebracht... (bandjes zijn provisoir, bighorns nog niet binnen)
vandaag naar zijn nieuw plekje gebracht... (bandjes zijn provisoir, bighorns nog niet binnen)
-
- Toeschouwer
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@franky
komen 2 ronde Hella's in de hoeken vooraan (diam v 10cm ong)
winch voor moet er nog op dus zicht is idd wat raar
komen 2 ronde Hella's in de hoeken vooraan (diam v 10cm ong)
winch voor moet er nog op dus zicht is idd wat raar
-
- Quadrunner
- Contacteer:
aangezien het kriebelt, wou ik al s bollen
with a little help from DBM ...
34 cm grondspeling met 26" !
with a little help from DBM ...
34 cm grondspeling met 26" !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
http://www.powermasters.eu/
ik heb de duoversie gekocht, anders moet je maar eens langskomen typhoon, kan je direct eens zien hoe hij eruit(kan)ziet.
Morgen leveren ze hem.
ik heb de duoversie gekocht, anders moet je maar eens langskomen typhoon, kan je direct eens zien hoe hij eruit(kan)ziet.
Morgen leveren ze hem.
Erasmus all the way!