Sadam's ophanging
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
persoonlijk vind ik dat hij zowieso een doodstraf moest krijgen maaaaar ! dan wel niet zo een makkelijke oplossing zoals ophanging. sorry voor zo iemand moet je publiekelijk stemmen. laat hem eerst paar jaar in eenzame opsluiting in een cel dat te laag is om in recht te staan en te smal is om in te liggen. en waar de muren vol met oneffenheden zit dat hij er niet kan tegen leunen. laat dan het volk beslissen wat er mee gebeurt
verdrinking, steniging, uittrekking, verpletteren van hoofd (traag) of iets dergelijks. maar dan wel na het volledig proces !
niet zomaar vlug vlug beslissen. nu is hij dood maar is nog niet berrecht voor de helft van zijn daden !
verdrinking, steniging, uittrekking, verpletteren van hoofd (traag) of iets dergelijks. maar dan wel na het volledig proces !
niet zomaar vlug vlug beslissen. nu is hij dood maar is nog niet berrecht voor de helft van zijn daden !
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
- Quadrider
Ja da kon hij niet ,want dan lag hij op die diepte in de olie .Drive a Z schreef:Als hij nu indertijd slimmer was geweest en zijn hol dieper had gegraven,
Maar anders ,inderdaad , dan hadden ze (Bush people ) er alleen wat beton overheen kunnen storten ,zand erover dus !
Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
-
- Quadverslaafde
als ze hem nog hadden moeten opsluiten enz had hij nog geld gekost en nu nie heBeachboyke69 schreef:persoonlijk vind ik dat hij zowieso een doodstraf moest krijgen maaaaar ! dan wel niet zo een makkelijke oplossing zoals ophanging. sorry voor zo iemand moet je publiekelijk stemmen. laat hem eerst paar jaar in eenzame opsluiting in een cel dat te laag is om in recht te staan en te smal is om in te liggen. en waar de muren vol met oneffenheden zit dat hij er niet kan tegen leunen. laat dan het volk beslissen wat er mee gebeurt