Sadam's ophanging

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)

Was dit de beste oplossing?

Ja, opgeruimt staat netjes
53
79%
nee, liever een andere straf
14
21%

Totaal aantal stemmen: 67

Beachboyke69
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Beachboyke69 »

persoonlijk vind ik dat hij zowieso een doodstraf moest krijgen maaaaar ! dan wel niet zo een makkelijke oplossing zoals ophanging. sorry voor zo iemand moet je publiekelijk stemmen. laat hem eerst paar jaar in eenzame opsluiting in een cel dat te laag is om in recht te staan en te smal is om in te liggen. en waar de muren vol met oneffenheden zit dat hij er niet kan tegen leunen. laat dan het volk beslissen wat er mee gebeurt
verdrinking, steniging, uittrekking, verpletteren van hoofd (traag) of iets dergelijks. maar dan wel na het volledig proces !
niet zomaar vlug vlug beslissen. nu is hij dood maar is nog niet berrecht voor de helft van zijn daden !
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270

-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Drive a Z schreef:Als hij nu indertijd slimmer was geweest en zijn hol dieper had gegraven,
Ja da kon hij niet ,want dan lag hij op die diepte in de olie . :mrgreen:

Maar anders ,inderdaad , dan hadden ze (Bush people ) er alleen wat beton overheen kunnen storten ,zand erover dus ! :applaus:

Jan :dag:
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Je moet geen doodstraf straffen met een doodstraf, dan ben je zelf net zo fout.
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Helemaal gelijk Ralph , Maaaaaaaaaaaar één kéér in je leven een foutje maken mag , én kan leerzaam zijn , bij deze dus :tongduim:

Jan :dag:
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

hij komt er goed makkelijk vanaf vind ik
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Beachboyke69 schreef:persoonlijk vind ik dat hij zowieso een doodstraf moest krijgen maaaaar ! dan wel niet zo een makkelijke oplossing zoals ophanging. sorry voor zo iemand moet je publiekelijk stemmen. laat hem eerst paar jaar in eenzame opsluiting in een cel dat te laag is om in recht te staan en te smal is om in te liggen. en waar de muren vol met oneffenheden zit dat hij er niet kan tegen leunen. laat dan het volk beslissen wat er mee gebeurt
verdrinking, steniging, uittrekking, verpletteren van hoofd (traag) of iets dergelijks. maar dan wel na het volledig proces !
niet zomaar vlug vlug beslissen. nu is hij dood maar is nog niet berrecht voor de helft van zijn daden !
als ze hem nog hadden moeten opsluiten enz had hij nog geld gekost en nu nie he :wink: :duimhoog:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

jossoh schreef:hij komt er goed makkelijk vanaf vind ik
Het is maar wat je makkelijk noemt.
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

nahjaah aardig snelle dood vind ik
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zo snel schijnt dat niet te gaan, het beste is nog altijd een vuurpeleton denk ik (mits ze je in 1x raken).
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Ophangen lijkt me nog niet zo slecht, mits je nekt breekt natuurlijk. Stikken doe je in geen geval (als je nek niet breekt), het touw snijdt het bloed naar de hersenen af waardoor je bewusteloos raakt.
Geef mij maar vergassing door CO vergiftiging ofzo, daar merk je niets van.
Plaats reactie