je hebt gelijk.
echter heeft quadzillaboy al bredere armen en als hij nu 4+1 velgen steekt gaat zijn quad een stuk lichter sturen.
ik heb begrepen dat dit een heel groot verschil maakt kwa het moe worden van armen.
Quadzillaboy schreef:Er rijden er zelfs bij die velgen hier op het forum maar ik denk niet dat die weten dat het een andere offset is
ik ben van plan om ook 4/1 te gaan rijden.. voor het nieuwe seizoen schaf ik mij 2 set's bead lock's aan vanvoor en die worden 4/1,
om idd de reden die frè zegt minder bumpsteer
Quadzillaboy schreef:Maar het nadeel is dan wel dat hij vooraan 5cm smaller is
het is niet enorm belangrijk dat je quad voor en achter even breedstaat in een bocht hangt de meeste stabiliteit toch af van de druk op het buitenste achterwiel
Toen ik bezig was met mijn a-armen vertelde die man mij dat je de achterkant zeker niet breder moet zijn dan van voor andersom kan wel, dit zou heel raar aanvoelen met sturen.
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
Klopt, Ingo ten Vregelaar heeft mij zelfs verteld dat het beter is om de voorkant breder te hebben dan de achterkant. Hij zei dat als de achterkant breder is als de voorkant dat je dan helemaal niet meer fatsoenlijk een bocht kan nemen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.