BromfietsQuad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Dat is een ding wat zeker is.

Je kan ook zo'n motorhispania crosser halen. Ook schakelbrommer en lopen al hard met een andere pijp inderdaad. Klopt inderdaad dat ze gelijk dik 80 rijden of sommige nog harder.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Maverade
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Maverade »

Bedankt dat je het zegt maar ik wil informatie over BromfietsQuads en niet over een schakkelbrommer.
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

Ik denk dat die info toch al gegeven is :D
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

een adly 50 rs is wel groot maar kun je dus echt niet opvoeren en ze zijn er wel onder de 2000 de mijne is verkocht voor 1500 moet je meer info over de 50 rs stuur mij dan maar een mail
2017 raptor 700 SE
PeRReWePS
Quadrider
Quadrider

Bericht door PeRReWePS »

een paar grote quads zijn de SMC uro 50 (ong. 2000 euro) en de Adly RS50 (ong. 2500 euro).
De acces Long chassis is echter veel kleiner dan deze 2. Unilli etc. zijn echte kinderquads.. hier kun je als 16+ nooit behoorl;ijk opzitten (evenals de sommige 150cc en 200 cc uit china :lol: )
Er zit inderdaad onder vrijwel alles een minarelli blok... maar let op wel een andere carb. en krukas etc. dan bij een normale minarelli scooter (aerox).
Met bv 70 cc, varateur, uitlaat en de juiste afstelling zul je normaal gezien 75 km/h halen binnen een redelijk budget (andere carb is niet nodig omdat er meestal een 17.5 of 19 mm op ligt mits deze quad een 100cc broer heeft dus alleen sproeier aanpassen). wel veel trekkracht maar niet de snelheid dit omdat je veel verliest door zijn gewicht, weerstand en dubbele vertanding...
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Maverade
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Maverade »

Weet iemand de officiele site van SMC? Ik kan hem nergens vinden.
Myth
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Myth »

Ik heb nog een Unilli CX-50 voor je. Zie http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15341
Ik weet niet precies hoe hard ie gaat, ik moet de kilometer teller nog even fixen. Ik denk ergens tussen de 5-60. Dat hangt ook een beetje van de weersomstandigheden af.
Maverade
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Maverade »

Ja maar volgens mij zijn de unilli's vrij klein en ik ben nogal groot ( 1.93).
Dus ik denk niet dat dat iets is.
Myth
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Myth »

Ik ben ook rond die lengte.. gaat prima. Als je een echt grote wil zit je toch algouw aan die Adley...
Edit:
Dit is trouwens de site: www.smcatv.se
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

aan je lengte te zien is de adly de enigste goeie ik ben ok zo lang en op de adly was dat geen probleen wel de adly 50 rs he
2017 raptor 700 SE
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

als je slim bent haal je een access streak ( niet omdat ik ereen heb ofzo ) maar ze zijn voor een mooi bedrag te krijgen 2dehands. je kunt ze flink opvoeren en er kunnen 2 personen op. ben zelf ( 1.90 ong) en dat gaat vrij goed. maar de rs 50 kan je ook opvoeren 70cc enzo. maar dan zit je al met het aankoop bedrag van 2000/2500 euro en denkelijk moet je hem dan nieuw kopen. en dan loopt het nog flink omhoog als je hem gaat opvoeren.

mocht je nog meer info willen over de access pm maar ff.
Myth
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Myth »

Als je aan de 70cc gaat, en je maakt een keer een ongeluk. Dan heb je geen verzekering meer. Dan kan je wel zeggen, dat gebeurt toch niet, maar als het dan wel gebeurt heb je een serieus probleem. Die van mij mag je voor €995 zo meenemen :)
klf300
Quadrider
Quadrider

Bericht door klf300 »

Myth schreef:Als je aan de 70cc gaat, en je maakt een keer een ongeluk. Dan heb je geen verzekering meer. Dan kan je wel zeggen, dat gebeurt toch niet, maar als het dan wel gebeurt heb je een serieus probleem.
nou en ook al voer je hem een heel klein beetje op zodat hij 60 rijd ofzo dan ben je officieel ook niet meer verzekerd;)

Met een 70 rij je allen harder, het princype is hetzelfde, je bent niet verzekerd ;)
----->kawasaki klf 300 B<-----

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41

----- MH RYZ Enduro------

Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Ja het valt me al op dat die bromfietsquads nog maar vroeg op de makrt zijn.

Nou ik heb gehad een Unillie RX en een AEON COBRA die heb ik in mijn beginjaren als quadrijdern gehad en ik gebruikte die meer voor cross op minibaantje dan op de weg.

Nou ik heb op een (slecht onderhouden) Access gereden. ik gaf een beetje gas, hij brulde enorm, dus ik dahcht die staat op de neutraal maar nee ik moest nog meer gas geven.

Die quad reed wel stukje sneller maar fijn vond ik t neit rijden.

Kortom het word monnikenwerk dat opvoeren. en als je een kindaanrijd ... of tegen een dure auto aanrijd ... en je hebt opgevoerd en dus niet verzerkd ...

Dus koop gewoon een quad voer niet op. je bent misschien wat langzamer dan je colega's op twee wielen, maarja dat is het risico van vier wielen. En allen quads rijden tenopzichte van solomotoren langzamer.

Maarja als ej geld wil verdienen moeten we zelf eens een quad op de markt brengen. De quad industrie is nog erg in de groei;)
YAMAHA BREEZE 125cc
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

mja voer maar niet op in nederland loopt ie harden dan 53 km/u ben je deel 1 kwijt van je voertuig bewijs...
moet je hem weer afvoeren tot 45km/u dan moet je hem late keuren 140 euro ongeveer voordat jeje papieren weer terug krijgt.

ps dit geld alleen voor scooters ( 50cc quads) :muur:

maarja hoelang moet je nog wachten tot je 18de?
Plaats reactie