welke quad is geschikt voor mij?
-
- Toeschouwer
welke quad is geschikt voor mij?
heey mensen
ik ben nu 15 jaar en en zoek een nieuwe quad.
ik rij nu op een eton dxl 90 veel te klijn maar wat is dan wel geschikt voor mij?
weten jullie mschien meer?
ik ben nu 15 jaar en en zoek een nieuwe quad.
ik rij nu op een eton dxl 90 veel te klijn maar wat is dan wel geschikt voor mij?
weten jullie mschien meer?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hoe groot ben je , hoeveel weeg je, hoeveel wil je uitgeven ... allemaal nodig om je een deftig antwoord te geven
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Toeschouwer
jep het zal een 2de hands blaster worden als het van mij afhing danquadcrosser15 schreef:ik ben ong. 1:75 weeg ong: 65 kg uitgeven 2000 ong.brutus32 schreef:hoe groot ben je , hoeveel weeg je, hoeveel wil je uitgeven ... allemaal nodig om je een deftig antwoord te geven
zou het dan een blaster worden?
yamaha blaster 200cc
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadrunner
Ik rijd weleens in Halle, voornamelijk de jeugdbaan van Halle. en als het kan effen de grote baan op met mijn standaard yamaha.Achja voor de fun ben niet zn crosser;)quadcrosser15 schreef:heb je een quad dan en zo ja rijd je wel eens in halle of omgeving?w0u73r schreef:dat is wel een eindje rijden denk ikquadcrosser15 schreef: hoever licht oezbekistan hier vandaan dan
wie heeft er dan meegedaan aan de 90min quadcross vorig jaar? is daar al een topic van? Hopelijk is het er dit jaar weer.
waarvoor wil je de quad gebruiken voor op banen als halle heb je wel een goede crossquad nodig.
Toegevoegd na 4 minuten:
Ik rijd weleens in Halle, voornamelijk de jeugdbaan van Halle. en als het kan effen de grote baan op met mijn standaard yamaha.Achja voor de fun ben niet zn crosser;)quadcrosser15 schreef:heb je een quad dan en zo ja rijd je wel eens in halle of omgeving?w0u73r schreef:dat is wel een eindje rijden denk ikquadcrosser15 schreef: hoever licht oezbekistan hier vandaan dan
wie heeft er dan meegedaan aan de 90min quadcross vorig jaar? is daar al een topic van? Hopelijk is het er dit jaar weer.
waarvoor wil je de quad gebruiken voor op banen als halle heb je wel een goede crossquad nodig.
YAMAHA BREEZE 125cc