![Blij Knikken :knikblij:](./images/smilies/icon_knik_blij.gif)
bedankt voor de reakties,tof..maar een snorkel hoeft eerst nog niet,en er zijn geen waadpakken in zijn maat
![Razz :p](./images/smilies/icon_tong.gif)
Mijne rijd nu met yamaha grizzly 125ccmikebike schreef:Ja mooi werk,dat kleine spul..kan er net zo van genieten als dat ik zelf rijd,de quad heb ik klaar gemaakt voor zijn verjaardag,hij wordt morgen 4,en dit is de 2 keer dat die ff mag proberen,vanaf morgen is het de zijne..ik zit nog te kijken of dat ik deze straks ga verkopen,en een Italbike 110cc 4-takt aanschaf,die loopt onderin sterker,en heeft treeplankjes,en vering eronder,maar eerst maar zien of dit gaat bevallen.
bedankt voor de reakties,tof..maar een snorkel hoeft eerst nog niet,en er zijn geen waadpakken in zijn maat
Nu toch wel !banshee rijder schreef:@tointjuh : nee maar als zoon kleine eens valt en er ligt net een steendus vandaar mikebike doet het goed en geeft hem een helm maar bij joepie heeft zijn zoontje geen helm op
Ik bedoel ook de kleine 110cc quadje niet die grote..ik dacht dat die wel goed zaten,ook met de garantie en de onderdelen..brutus32 schreef:@mikebike
je kan beter de 50cc LT houden en wat aanpassen dan dat je die Italbike koopt
heb ze getest een dik jaar geleden om te verkopen en...(en tegen dat ik ne chinees afbreek
)
in belgie verkoopt BSI ze, daar kan je ze kopen voor 850€ ex btw met papieren (belgische)
my advice --> hou de soes en kijk s uit naar iets anders als hij wat groter is
heb ereens op gereden, en er zitten veren op, maar dat is echt niets. ik zou gewoon inderdaad de lt50 wat aanpassen, en als hij echt groter word een grizzly 80 of grizzly 125 kopen. zijn hele leuke quadsmikebike schreef:Ik bedoel ook de kleine 110cc quadje niet die grote..ik dacht dat die wel goed zaten,ook met de garantie en de onderdelen..brutus32 schreef:@mikebike
heb ze getest een dik jaar geleden om te verkopen en...(en tegen dat ik ne chinees afbreek
)
in belgie verkoopt BSI ze, daar kan je ze kopen voor 850€ ex btw met papieren (belgische)
die 110's met afstandbediening zijn goed als je eenmikebike schreef:Ik bedoel ook de kleine 110cc quadje niet die grote..ik dacht dat die wel goed zaten,ook met de garantie en de onderdelen..brutus32 schreef:@mikebike
)