met de quad op de autosnelweg? waar in europa mag dat wel?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
hedwig
Toeschouwer
Toeschouwer

met de quad op de autosnelweg? waar in europa mag dat wel?

Bericht door hedwig »

Om met mijn quad naar het buitenland op reis te gaan, is het niet zo simpel, gezien ik in niet veel landen op de snelweg mag.
Heeft er hier soms iemend ervaring mee?
Groetjes :?: Hedwig
Graag met de quad een rondreis door ierland maken. Diet moet gewoon de max. zijn, om daarna in een ierse pub nog wat info in te winnen, samen met een goeie guiness of een wiskey. Op die manier,en niet opgejaagd, kan men rustig genieten van dat mooie land.
Dit is een project dat ik graag volgende zomer wil verwezenlijken. Hedwig
JAN15-10
Quadrider
Quadrider

Bericht door JAN15-10 »

Ik heb daar géén ervaring mee , maar wel met de snelweg , en daar moet je met de quad van afblijven , hebben we het hier al vaker over gehad , véél te gevaarlijk , en rijd écht nie lekker :verymad:

En als je wilt genieten (vakantie ) , dan WIL je toch NIET over de snelweg :?
Juist dan ga je binnendoor :crossercool:

Jan :bier:
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.

Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Dat is van land tot land afhankelijk dus dan vrees ik dat je al je talenkennis bij mekaar gaat moeten sprokkelen en de .fr, .de,... sites eens moet raadplegen.

maar als ik je een tip mag geven bijvoorbeeld frankrijk... rijd langs de kustlijn af daar zie je prachtige langdschappen en kustlijnen maar zonder dat je heel de tijd 100 of meer moet rijden. en als je echt ver wil gaan vrees ik dat een aanhangwagen de beste keuze is en dan gins een tochje gaan maken

trouwens dit hoort meer thuis in algemeen ofzo dus mss aan de mods om het te verzetten.
dank
Plaats reactie