steunend lid

Problemen, suggesties, vragen, handige weetjes omtrent het forum zelf, vind je hier...
Plaats reactie
Sebastien
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1083
Lid geworden op: zo 07 nov, 2004 13:50
Locatie: Oost-Vlaanderen

steunend lid

Bericht door Sebastien »

Ik keek effe ik gebruikersgroepen, en zag daar "steunend lid" tussen. nu hoe kan je steunend lid worden of wat moet je daarvoor doen?



greetz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Het staat bij de groepsomschrijving. De groep is aangemaak in de tijd van de QFB T-shirt. Maar aangezien dat niet tot stand gekomen is, hoeft de groep er ook niet meer te staan.

Tenzij iemand vd moderators iets tot stand wil brengen en afwerken. Maar er is er sinds de t-shirts niet meer over gesproken.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

ik kan anders eens kijken hier voor de tshirten maar ik weet niet of het zal lukken . :roll:
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2465
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 11:46
Locatie: gezellig
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Ivoman #7 schreef:Tenzij iemand vd moderators iets tot stand wil brengen en afwerken.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

a ok maar ik bedoelde voor de shirts he , twas nie verkeerd bedoelt he :wink: :duimhoog:
Plaats reactie