Ja er zitten er al twee op! bedoel dus iets grotere,zonder vacuum regeling en met acceleratiepomp.
Men vraag was mss iets te oppervlakkig maar mensen die deze aanpassing al zouden gedaan hebben zouden het wel begrepen hebben. is beetje zoals de mikuni Tm36 op de z 400.Dus laat maar horen he'.
je kan beter een spruitstuk van een grizzly660 nemen en 1 goeie carb kopen
als je twee van die snelle carbs moet kopen ben je een hoop geld kwijt, en het blijf moeilijk af te stellen
mx jake schreef:je kan beter een spruitstuk van een grizzly660 nemen en 1 goeie carb kopen
als je twee van die snelle carbs moet kopen ben je een hoop geld kwijt, en het blijf moeilijk af te stellen
Gouden tip denk ik!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
want als je in de winter/zomer weer alles opnieuw af moet stelle is met 1 carb simpeler als 2 carbs bij elkaar
je krijgt al gouw dat 1 verschilt met de ander
Quad racer schreef:ik zou ook voor 1 carberateur gaan
want als je in de winter/zomer weer alles opnieuw af moet stelle is met 1 carb simpeler als 2 carbs bij elkaar
je krijgt al gouw dat 1 verschilt met de ander
hier in nl en belgie zijn de temperatuur verschillen niet zo extreem dat je in de zomer of winter hoeft te rejetten.
Lewis schreef:Ja denk het ook, maar kan er nu toevallig twee in tweedehands kopen ...
Maar niemand echt ervaring mee ?
Als je ze goedkoop kunt krijgen, waarom niet?
Is er wel genoeg ruimte voor 2 grotere carbs?
300€
Hebben gemonteerd gestaan op een 660.
Waarom ik twijfel? zal toch aanpassen worden(vergelijkbaar met tm36 op z 400,gaskabel,gashendel gaat zwaarder gaan... en mijn vacuum carbukes zijn nu prima afgesteld met lichtere veren en dergelijken en twijfel ik of het verschil wel de moeite gaat lonen.)
Ik heb een setje 34-38mm op mijn racer zitten (Yamaha szr, zelfde kop als de 660)
Afstellen is goed te doen. Door de flatslides hangt hij veel feller aan het gas. De acceleratiepomp moet wel goed afgesteld worden, anders wil hij zich nog wel eens verslikken.
Loopt errug lkkr