t-shirts
he man ik weet het ik ga de betaling niet doen dat doe ralph en de t-shirts worden allen door mijn gedruk Ralph geeft mijn door hoeveel ik later moet laten drukken voor de bestellers die betaalt hebben en ik doe alleen morgen 4 stuks drukken. maar ik maakt een nieuwe topic voor de gene die wil bestellen met een foto erbij. dan is het wel makelijk om te weten wie er eentje wilt.racerke schreef:ticoquad, pas maar op met het uit je eigen zak voorafte betalen... ik ben met 8 t-shirts blijven zitten...
Zoals robby al zei zat ik thuis na een ongeluk, maar ik wilde me er wel voor inzetten maar dit terzijde.
Ticoquad, als ik van jou was zou ik de mensen eerst laten bestellen EN betalen en dan drukken en opsturen.
Ik zeg het juist voor je eigen portemonnee. Het forum bevat veel eerlijke mensenn maar spijtig genoeg ook enkelen die niet zo graag betalen...
juist een tip he!
BTW: als jullie nog steeds een belg zoeken voor het geld, ik wil het wel doen! dan kan ik bv aan ticiquad doorgeven wie betaalde en welke maat en dat hij de t-shirts dan verzend...
Als jullie willen eh!
Toegevoegd na 5 minuten:
Alfa ik weet het wel ik laat ze drukken pas als ik weet van ralph hoeveel mensen betaalt hebben. dan pas schiet ik voor met het geld.AlfA schreef:Degene die het geld beheren, let op, zoals racertje zei...
eerst bestellen én betalen, alles laten samenkome, DAN pas laten drukken, anders komen jullie bekocht uit...
We zijn toch al zo lang aan het discussiereen, dus één maandje langer wachten kan geen kwaad !
Spreek een uiterste bestel en betaaldatum af waarna de tshirts gedrukt gaan worden.
na maandag zet ik de fotos op de forum dan kan iedereen bestellen onder een nieuwe topic met de foto's.
Toegevoegd na 6 minuten:
klopt helemaal wat u type dat is de bedoeling ook en misschien kom ik zelf de t-shirts in belgie brengen voor matthieu. eerst gaan ik even kijken na de afdrukking en dan ga ik alles besluiten hoe of wat,wie. gaat gebeuren.Robby schreef:ok, dus eindelijk wat besluiten
tico: ontvangt het geld van nederland en laat t-shirten drukken
matthieu: ontvangt het geld van belgie
@ tico: ik stel voor dat je zo tewerk gaat: open een appart topic waar beide rekeningnummers opstaan en een duidelijke deadline van tegen waneer er moet gestort worden...
iedere besteller die betaald heeft zet in dat topic zijn naam+aantal t-shirts en dergelijke. adres krijg je zowizoo door de overschrijving zodat dit niet openbaard moet worden op het forum. daarna volgt bevestiging van tico en matthieu
Op de dag van de deadline maak je het totaal op van alle t-shirts en laat je drukken en achteraf verzenden. zo hebben wij dit ook gedaan en was de makkelijkste manier van werken
niet betalen = geen t-shirt laten maken.
voozie ook dat het ontwerp past op extra grote en extra kleine maten.
wens jullie alvast veel succes toe, in verzenden kruipt het meeste tijd.
greetz Robby
ps: hoop wel dat het geld dat bij deze t-shirts gewonnen wordt, naar een goed doel gaan in functie van het forum. en niet naar iets anders.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik ben er paar dagen niet geweest en heb ook geen zin meer in de discussies, doe zelfs de moeite niet meer om ze te lezen.
Ik ga zo dadelijk de ontwerpen van Quadgirl op server zetten zodat iedereen ze kan afhalen en ermee doen wat ze willen. Beloof me alleen dat je een gratis T-shirt opstuurt naar Quadgirl voor de moeite die ze gedaan heeft, vraag best haar maat, zo goed ken ik haar ook weer niet
Als je even zoekt op internet vind je wel adressen waar je één t-shirt kan laten printen en dan kan iedereen het wel voor zichzelf regelen.
Ik ga zo dadelijk de ontwerpen van Quadgirl op server zetten zodat iedereen ze kan afhalen en ermee doen wat ze willen. Beloof me alleen dat je een gratis T-shirt opstuurt naar Quadgirl voor de moeite die ze gedaan heeft, vraag best haar maat, zo goed ken ik haar ook weer niet
Als je even zoekt op internet vind je wel adressen waar je één t-shirt kan laten printen en dan kan iedereen het wel voor zichzelf regelen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Nee, ik koop er eentje, was ni zo bedoeld indertijd...No Limit YFZ schreef:Ik ben er paar dagen niet geweest en heb ook geen zin meer in de discussies, doe zelfs de moeite niet meer om ze te lezen.
Zo legt iedereen zn steentje bij
nou weet ik het ook niet meer ik ben vandaag naar de drukkerij geweest maar die waren dicht op maandag maar morgen om negen uur ga ik naar ze toe ik heb de ontwerp al gehad van Quadgirl ik kon het eerst niet openen maar nu wel maar laat me even weten hoe of wat zit want ik ga ze morgen laten drukken .Ralph schreef:Hoo rustig Ik weet nog van niks, ik werd gebeld door Tico over T-shirts maar ik weet er helemaal niks van af. Staat het ontwerp al vast?
groeten tico
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
de bedoeling was eerst voor de nederlanders ,omdat er niemand van belgie wou over handelen voor de storting voor de belgen en daarom vond ik het een beetje lang duren en ging ik alvast voor de nederlanders de t-shirts drukken. Maar nu hebben we een storter voor de belgen en dat is Matthieu. Dus alles ga ik drukken voor de NL en B als ik het goed heb begrepen.Ralph schreef:Ik weet niet hoe het nu allemaal geregeld is. Is dit ook voor de Belgen of alleen voor de Nederlanders en is het de bedoeling dat ik de finaciële en verzend afhandeling regel?
-
- Quad GOD
- Contacteer:
http://www.dejonckheere.be/~general/t-shirt_voor.eps
http://www.dejonckheere.be/~general/t-shirt_achter.eps
Dit zijn de links naar de ontwerpen, klaar om gedrukt te worden, iemand kan ze wel omzetten naar jpg formaat denk ik. .eps is speciaal voor drukkers.
Succes ermee !
http://www.dejonckheere.be/~general/t-shirt_achter.eps
Dit zijn de links naar de ontwerpen, klaar om gedrukt te worden, iemand kan ze wel omzetten naar jpg formaat denk ik. .eps is speciaal voor drukkers.
Succes ermee !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be