tm 36 Z400 2006
tm 36 Z400 2006
ik ben vandaag dus mijne mikuni tm 36 carbu gaan halen , maar nu zit ik mee een twijfel geval .
op de orgineele carbu zit aan de linker kant van de quad naast de regelvijs van de rolantie een electrisch kabeltje dat in de carbu loopt , en dit niet op de tm 36 aan te sluiten valt , voor wat is dit kabeltje ?
anders kon ik en massi deze zelf steken maar als ik niet weet van wat dit is blijf ik er liever van af en doe hem binnen voor de carbu te laten monteren
morgen zal ik er foto's van nemen voor als je niet weet op welk kabeltje ik het voor heb
hopelijk weet iemand van jullie het antwoord waarachter ik op zoek ben
alvast bedankt
op de orgineele carbu zit aan de linker kant van de quad naast de regelvijs van de rolantie een electrisch kabeltje dat in de carbu loopt , en dit niet op de tm 36 aan te sluiten valt , voor wat is dit kabeltje ?
anders kon ik en massi deze zelf steken maar als ik niet weet van wat dit is blijf ik er liever van af en doe hem binnen voor de carbu te laten monteren
morgen zal ik er foto's van nemen voor als je niet weet op welk kabeltje ik het voor heb
hopelijk weet iemand van jullie het antwoord waarachter ik op zoek ben
alvast bedankt
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
er is blijkbaar geen aansluiting op de tm 36 , kheb yves gecontacteerd en dit is bij hem niet aangesloten zegt hij , maar het zal toch wel nodig zijn denk ik anders steken ze dat er toch niet op , denk ik 
Suzuki Z400 SM te koop