tm 36 Z400 2006

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

tm 36 Z400 2006

Bericht door Z400-zot »

ik ben vandaag dus mijne mikuni tm 36 carbu gaan halen , maar nu zit ik mee een twijfel geval .
op de orgineele carbu zit aan de linker kant van de quad naast de regelvijs van de rolantie een electrisch kabeltje dat in de carbu loopt , en dit niet op de tm 36 aan te sluiten valt , voor wat is dit kabeltje ?

anders kon ik en massi deze zelf steken maar als ik niet weet van wat dit is blijf ik er liever van af en doe hem binnen voor de carbu te laten monteren

morgen zal ik er foto's van nemen voor als je niet weet op welk kabeltje ik het voor heb

hopelijk weet iemand van jullie het antwoord waarachter ik op zoek ben

alvast bedankt
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

Dat kabeltje is aangesloten op uw TPS, maar kweet niet of dat ze dat aansluiten als je een tm36 steekt. Daar gaat de harde kern u hier wel kunnen op antwoorden :D
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

Bericht door Z400-zot »

er is blijkbaar geen aansluiting op de tm 36 , kheb yves gecontacteerd en dit is bij hem niet aangesloten zegt hij , maar het zal toch wel nodig zijn denk ik anders steken ze dat er toch niet op , denk ik :?:
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

gewoon goed intapen en niet gebruiken. Heeft nagenoeg geen effect.
White LTZ-450 - powered by MSD -
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

gasklepsensor :wink:
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

Bericht door Z400-zot »

carbu steekt se , dat is toch een heel verschil ten opzichte van de orgineele carbu ,morgen dirrect een teste :crossercool:
Suzuki Z400 SM te koop
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

En hoe zit het met je regelvijs aan de carb. daar waar de geine ingaat en stopt,zit die niet tegen de versterking van je kader?anders eens komen laten zien in de week.Maar niet teveel lawaai hé in de straat :) .
Enjoy your ride...
Z400-zot
Quadrider
Quadrider

Bericht door Z400-zot »

ik zal in de week is paseere he , en mee die carbu maakt hj nog iets meer lawaai :punk: maar kzal me wel probeere rustig te houde

greetz
Suzuki Z400 SM te koop
Plaats reactie