Hallo
Is er iemand die mij kan helpen mijn quad trek niet meer door, op een dag wil ik een ritje maken en start de quad ik was nog niet vertrokken of hij viel stil, niet meer in gang te krijgen heb hem dan binnen gedaan om na te kijken na een week bellen ze dat de quad klaar is ok ga hem gaan halen hij draaide prima maar in de hij zij dat de vlotter bleef overlopen dat alles terug ok was maar in de rit naar huis wist ik het al hij reed maar trok niet door en topsnelheid nog 75 km ben hem dan bij een andere verdeler van yamaha gaan binnen doen 14 dagen binnen geweest achter geweest alles is perfekt in orde zeggen ze maar ik voel geen verschil mijn quad terkt niet meer hij heeft amper 2000 km en is nog maar 1,5 jaar oud als ik de chok op of af zet is er geen verschil in toerental vroeger wel is er iemand die mij kan helpen of die iemand kent die er perfekt kan aan werken ik zit al aan 300€ kosten en gaat nog niet . Dank u
quad grizzly 660 trekt niet meer door
Hey,
Ik heb net ongeveer hetzelfde meegemaakt. De mijne wou ook niet meer sneller rijden. Maar met de motor draaide perfect en ging ook nog goed in toeren. T probleem zal waarschijnlijk in je vario zitten daar was bij mij iets in afgebroken waardoor de vlieggewichten maar een beperkte afstand konden bewegen en dus ging de vario niet helemaal open. Vario laten hertellen en alles was bij mij in orde.
Ik heb net ongeveer hetzelfde meegemaakt. De mijne wou ook niet meer sneller rijden. Maar met de motor draaide perfect en ging ook nog goed in toeren. T probleem zal waarschijnlijk in je vario zitten daar was bij mij iets in afgebroken waardoor de vlieggewichten maar een beperkte afstand konden bewegen en dus ging de vario niet helemaal open. Vario laten hertellen en alles was bij mij in orde.
Yamaha Grizzly 660 Special Edition