tranny whine bij de ltr
tranny whine bij de ltr
kent iemand het fenomeen tranny whine bij de ltr,dus lawaai van de versnellingsbak en dat zou opgelost kunnen worden met 200ml olie meer toe te voegen in de koppelingskamer,dit heb ik allemaal van ltr central.
heeft hier iemand ervaring mee?
heeft hier iemand ervaring mee?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Als ik het goed voor heb zal je er enkel last van hebben wanneer je slechts de voorgeschreven hoeveelheid motorolie in het blok doet (wat dus te weinig is) en geruime tijd aan een constant hoog toerental rijdt.
Op dat moment krijgt de versnellingsbak te weinig smering en begint te "zingen".
Is voor zover ik weet de grootste oorzaak van versnellingsbak problemen bij de LT-R. (Alfa weet er meer over denk ik)
Gooi wat meer olie in je blok en je zal volgens mij geen problemen hebben.
Ik heb ook de waarheid niet in pacht, ik schrijf enkel wat ik denk te weten...
Groeten, Bert.
Op dat moment krijgt de versnellingsbak te weinig smering en begint te "zingen".
Is voor zover ik weet de grootste oorzaak van versnellingsbak problemen bij de LT-R. (Alfa weet er meer over denk ik)
Gooi wat meer olie in je blok en je zal volgens mij geen problemen hebben.
Ik heb ook de waarheid niet in pacht, ik schrijf enkel wat ik denk te weten...
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Tja Gutte,
Zolang je geen probleem hebt hoeft het uiteraard niet opgelost te worden, ik vrees wel dat als je wacht tot het probleem zich voordoet je te laat bent om de oplossing toe te passen...
Zoals ik al zei, Alfa weet hier waarschijnlijk meer over
Groeten, Bert.
Zolang je geen probleem hebt hoeft het uiteraard niet opgelost te worden, ik vrees wel dat als je wacht tot het probleem zich voordoet je te laat bent om de oplossing toe te passen...
Zoals ik al zei, Alfa weet hier waarschijnlijk meer over
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Toeschouwer
- Contacteer: