LTR 450 voor weggebruik?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie

Suzuki LTR 450 voor straatgebruik..

Neee,heb je geld teveel voor revisie`s!!!!
12
40%
Ja,is best te doen,als je hem een beetje normaal behandelt
18
60%
Geen idee,ik heb nog geen geld voor een brommer,laat staan een quad
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 30

mikebike
Quadrunner
Quadrunner

LTR 450 voor weggebruik?

Bericht door mikebike »

Vraagje:ik had het met mijn collega over verschillende quad`s voor gebruik op de openbare weg..
Nu was onze vraag,of er met een Suzuki Ltr450 normaal te rijden valt,niet het meerdere onderhoud in ogenschouw nemen,gewoon het rijden zelf..,(heb al ervaring met een Banshee op straat,en veel zenuwachtiger kan het niet worden lijkt mij :? )
Ze raden aan om een LT400 te nemen,maar voordat je die op een redelijk, vergelijkbaar nivo hebt als de Ltr450,ben je veel meer geld kwijt(verbreden,vering,power bv.)
laat maar wat horen..
gr mike(bike)
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Waarom geen Raptor 700 dan? Is die veel duurder?
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Duurder ja,en instabieler(moet ook weer verbreed worden),en het is geen Suzuki :p ..voor de rest,ook een mooi apperaat.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het lijkt mij een geschikter apparaat voor straatgebruik en met een set wheelspacers is het probleem opgelost.
fastrogeke
Quadrider
Quadrider

Bericht door fastrogeke »

hoi.het lijkt mij persoonlijk geen goede keuze om met ltr 450 de weg op te gaan.deze machine kun je vergelijken met de 450 van yamaha.naar mijn weten zijn deze machines gemaakt voor de cross en hebben deze machines meer onderhoud nodig.maar het ligt er natuurlijk ook aan hou je met de machine zelf omgaat.
persoonlijk zou ik gaan voor de suzuki 400.dit is gewoon een geweldige machine voor het all-round gebruik.en wil je meer vermogen dan zou ik kiezen voor de raptor 700.deze is duurder als de suzuki 400,maar je hebt wel meer vermogen.en met de wegligging valt het reuze mee.als je er spacers onder zet zoals ralph al zei kun je er gekke dingen mee uithalen.
grtjs fastrogeke
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408

mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar

voor de MODS, kijk maar ff in de garage
Frenky
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Frenky »

Ik heb een raptor 700 met weelspacers gehad en nu een ltr450...alletwee voor de cross maar ik kan je vertellen als je er de weg mee
opgaat de ltr 10 x fijner aanvoeld...mijn keus zou snel gemaakt zijn.
Raptor is veel zenuachtiger op de weg..dan nog niet te spreken over de bochten! Dit alles was wel met de orginele banden.

Hoop dat je er wat wijzer van word,het gaat toch om het rijden en iets meer onderhoud bij de ltr nam ik voor lief.

Gr frenky
Yamaha yfz450r se #99

http://www.quadross.nl
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Op de weg zal alles veel minder slijten dan met crossen. Zand is gewoon tering zooi komt overal tussen.

Denkt dat het met revisie wel zal meevallen op de weg. Als je maar je standaard onderhoud doet, zoals olie verwisselen en filter.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

heb eerst 700 gehad en nu ltr veel leuker met ltr op de baan wel tandwiel 15 leggen vooraan en qua ondehoud da weet je op voorhand dat een 450 meer onderhoud nodig geeft...maar wel veeeeeeeeeeeeeeeel leuker rijden...
Plaats reactie