mening gevraagd ivm schoolproject

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

Indien er een indoor-quadhall bestond, zou jij daar gebruik van maken?

Peiling eindigde op za 28 apr, 2007 17:40

neen, quads zijn voor buiten en slecht weer/modder houdt mij niet tegen
5
11%
neen, waarom betalen voor een indoor-parcours?
1
2%
misschien zou ik het een keertje proberen, uit nieuwsgierigheid
41
87%

Totaal aantal stemmen: 47

Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

enig idee wat de kosten zijn om zo iets te exploiteren?
alleen de diverse vergunningen al. :oops:
als het zou bestaan zou ik zeker een keer gaan rijden,maar aangezien ik recreant crosser ben zal ik het waarschijnlijk bij 1 maal een dag houden.
voor de wedstrijd mannen/vrouwen is het natuurlijk de uitgelezen mogeljkheid om tijdens de winter door te trainen.
JR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JR »

Ja dat zie ik zeker zitten! Denk wel dat zoiets de droom is van iedere rijder.
Vergunningen: weet niet echts iets van de regelgeving. Zal hoogstwaarschijnlijk niet makkelijk zijn. Als je bekijkt hoeveel parcours er nu al last hebben. Misschien dat dan goeie geluidsisolatie raad kan brengen.
Geld: het hoeft niet alleen een MX parcour te zijn. Zoals al gezegd is: fitness, sauna, bar, quadshop, sportkledij,... Zie maar naar de nieuwe voetbalstadia. Veel van het nodige geld komt uit de privé, zelfs steden doen het (Sint Niklaas: shoppingcentrum, siniscoop). Er is zeker een markt hiervoor.
Problemen: regelgeving, gebuurte die tegenwerkt, grote=> moet groot genoeg zijn voor degelijk parcour met tibunes, waar ga je het zetten,...

Ik zou het direct proberen moest ik euromillions winnen, maar zal daarvoor eerst nog moeten deelenemen :mrgreen: .
Ik hoop dat invloedrijke en kapitaalkrachtige mensen dit ooit lezen, want wij zullen het moeilijk kunnen realiseren :(
‰ Quadracing Team
jossoh
Quadrider
Quadrider

Bericht door jossoh »

waar is het ja antwoord ? :? :?

neen, neen, en misschien,
Plaats reactie